איך לבחור עציצים לגידול ביתי

צמחים מקבלים אנרגיה לצמיחתם באמצעות תהליך הנקרא פוטוסינתזה, המתרחש באור. צמחים מקורה מסוימים זקוקים פחות לאור מאחרים, אך צמחים מקורה באור נמוך גדלים טוב יותר מכפי שהם זקוקים לאור נמוך יותר.

אם יש לך מקום ספציפי לצמח מסוים בראש, עשה את המחקר שלך לפני הקנייה. אם אינך בטוח מהם הצמחים הפנימיים הטובים ביותר לביתך, בקש ייעוץ והכוונה למומחי הצמחים המועדפים עליך.

אחד הדברים הטובים ביותר בגידול צמחי פנים

הוא השימוש בצמחים מקורה אופנתיים כדי להחמיא לעיצוב הבית שלך. בין אם אתם רוצים לייפות את ביתכם, צמחים מקורים מביאים לחדר, צבע ועניין חזותי. אתה רוצה לזכור כמה צמחי ג'ונגל מקורה כשתלמד כיצד לגדל ולטפל בצמחים מקורה. חשוב להבין כיצד להעניק לצמחי פנים את הטיפול הנכון הדרוש להם כדי לשגשג, לפני שניגשים למשתלה הקרובה לבחור כמה צמחים כדי להגדיל את החלל בביתכם.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על כמה מעציצי הבית הפופולריים ביותר וכיצד תוכל להבטיח שהם חיים חיים בריאים לאורך שנים. כמה צמחים פנימיים נכבדים, קלים למצוא וזולים הם הבחירה הטובה ביותר עבור הצמח הראשון ולא ימותו אם תשכחו להשקות ולהאכילם באופן קבוע. הם לא בררנים בנוגע לאור והם יתקשו אם הם לא מופרים כמומלץ. הם גם לא מתים כל כך בקלות אם שוכחים להשקות או להאכיל אותם.

אם אתה רק מתחיל ואתה לא רגיל לטפל בצמח

אתה רוצה צמח שלא דורש השקיה או גרפה רבים. רק בגלל שאתה לא מצליח להשיג צמח אחד או שניים זה לא אומר שאתה לא יכול לגדל צמח אחר. אם אתה מבין את הטיפול הנכון בצמחים שלך, הם יתגמלו אותך במשך שנים רבות.

לדוגמא, אם הצמחים גדלים, עליכם לשמור על גודל מסוים ולגזום או להסיר יורה וטיפים לירות אם הם קטנים מדי. זכרו כי הגורמים החשובים ביותר לצמיחת צמחי הבית הם אור מספיק, דשן ומים במחיר מוזל.

צמחים שדורשים מעט אור ומים כדי לשגשג נקראים צמחים מקורה. מזיקים וחרקים נוטים פחות להיתקל במחלות צמחים פנימיות והסביבה הפנימית מציעה תנאים נוחים יותר להתפתחות מחלות עלים.

ישנם מגוון צמחים טרופיים כגון עצי דקל המשגשגים בתוך הבית. לרוב צמחי הבית נשמרים במיכלים, ולכן אין צורך לשתול אותם בחוץ. צמחי הבית הטובים ביותר לא גדלים הרבה, ואתה לא רוצה שהם יגדלו מהר.

אם אתה רוצה לגדל בצל בבית, אתה צריך לשתול אותם בעצמך. אם הצמחים שלך גדולים מדי, ייתכן שתצטרך להשתיל אותם למיכל גדול יותר.

בקניית צמחים מקורה, בחר צמחים במיקום ספציפי על סמך רמת האור המשוערת של המקום. לכל צמח יש תווית המכילה מידע אודות דרישות האור של הצמח.

צריכים המלצה אישית לגידול עציצים בבית או בגינה? אצלנו בשורשים – חנות פרחים בעפולה ואתר אינטרנט לרכישת פרחים וצמחים אונליין בצורה מאובטחת, יכולים להציע לכם מגוון רחב של שירותי גינה לבית ולגן

אם לחלונות שלך אין מספיק אור לסוג הצמחים הפנימיים שאתה רוצה לגדל בהם

הוסף להם אור מלאכותי. בתווית הצמח יופיעו אזורים נבחרים בבית עם תאורה גבוהה שאינם מספקים מספיק אור, וניתן להשתמש במקורות אור מלאכותיים כמו צינורות פלורסנט ונורות מיוחדות להשלמת האור הטבעי. עבור אור פלואורסצנטי עליכם לבחור באור ספקטרום מלא מיוחד שעליו מגיבים הצמחים שלכם ברגישות.
על מנת לקרוא עוד פרטים מורחבים בתחום של איך לבחור עציצים לגידול ביתי עליך לגשת לאתר rootshopping.com

באופן כללי, צמחים זקוקים לאור רב מול חלון הפונה דרומה. הם מושלמים לחלונות הפונים מזרחה, המקבלים רק פילטר חלקי של אור שמש עקיף. מקם צמח בהיר בינוני בחלון, כ 2-3 מטר מחלון עם אור גבוה.

לקבלת הוראות דשן ספציפיות והוראות טיפול אחר כך לצמח הספציפי שלך

צפה בסרטון שלנו כיצד להפרות צמחים מקורה. אם יש לך חברים פרוותיים בבית, בחר באחד הצמחים הידידותיים לחיות מחמד שלנו כדי לשמור על בריאות הצמחים וחיות המחמד שלך.

תלוי איפה הצמחים שלך

אתה יכול להעביר אותם לחדר עם אור טוב יותר וזרימת אוויר טובה יותר. רק וודא שאתה שומר על דלתות הפנים שלך פתוחות לזרימת אוויר טובה יותר ופותח לפחות חלק מהתריסים כדי לתת לצמחים שלך את האור הדרוש להם כדי לשרוד. חשוב לוודא שהצמחים שאתה קונה תואמים את רמת האור בביתך. כמות האור תלויה בצמח שאתה מגדל ולכן אנו מציעים לחקור מעט על הצמחים שאתה מגדל. כמו כן, שים לב שרמת האור תלויה במיקום המדויק שבו ברצונך להגדיר את הצמחים שלך.

שלום הוא צמח פורח יפהפה שאינו דורש הרבה אור שמש מלא או ישיר. אם אתה רוצה שפרחים על צמח שושן השלום שלך יופיעו, העבר את הצמח שלך לחדר חשוך. צמחים הזקוקים לשמש, מכניסים אותם לחלון שבו הם מקבלים לפחות אור שמש במהלך היום.

כשצמח מתחיל להיתלות

הוא צריך לשתות, אז צפו בזה מקרוב והוא יגיד לכם מתי הוא זקוק לשתייה. צמחי ZZ יבחינו בבצורת באור נמוך, אך הם מעדיפים אור שמש עקיף בהיר ואדמה חדירה, אז זה בסדר. צריך להשקות אותם כאשר אדמת העציצים מתייבשת, אך אם תשאיר אותם מעט באיחור, אין להם השפעה שלילית קיצונית.

צמחי במבוק שמחים כמו אור שמש עקיף בוהק

אך שמש ישירה נוטה לשרוף את העלים שלהם. צפו בצמח זה צומח ממקור אור, מכיוון שזה סימן שהוא זקוק ליותר אור. צמחים אוהבים אור שמש וגדלים בה בצורה הטובה ביותר, אך תוכלו להבחין כי העלים מתרחקים מאור השמש, וכאשר אינם באור שמש ישיר הם נובלים ונשרפים.