גיבוי בענן לעסקים

אם אתה משתמש בגיבוי ענן בפעם הראשונה או חובב טכנולוגיה ותיק, למצוא את גיבויי הענן הטובים ביותר עבור העסק שלך לא קל. אם תציג את האמור לעיל, יתכן ויש לך כמה שאלות לגבי התשובה לגיבוי מקוון טוב של העסק הקטן שלך.

ישנם עשרות שירותי אחסון מקוונים לבחירה

ומציאת צוות גיבוי הענן הטוב ביותר עלולה להיות מבלבלת וגוזלת זמן. ערכנו רשימה של 10 שירותי הגיבוי המקוונים המובילים לעסקים קטנים שיעזרו לך למצוא את שירות הגיבוי הענני המתאים לעסק שלך. במהלך השנים פיתחנו פתרונות גיבוי שרתים עבור העסק הקטן שלנו ותמיד עודדנו את לקוחותינו להשתמש בטכנולוגיית גיבוי ענן. שירות גיבוי טוב יכול לא רק לחסוך לכם, אלא גם לחסוך לכם כסף – והוא יעיל. לכן אנו מציגים מספר גיבויים עננים טובים לעסקים קטנים יותר המציעים איכות ואמינות וחסכוניים עבורכם.

מכל שירותי גיבוי הענן ברשימה זו, CrashPlan הוא היחיד שממקד רק לעסקים קטנים. זה נקרא Acronis Backup ומציע גם כמה מוצרים ושירותי גיבוי אחרים, אך הוא אחד הפופולריים ביותר.
כדי לקרוא עוד פרטים נוספים בתחום של גיבוי בענן לעסקים ופתרונות מחשוב לעסקים יש לבדוק כאן: r-net.co.il

ארגונים הזקוקים לכיסוי גיבוי מקיף של Office 365 יכולים לשלב מוצר זה עם SkyKick Cloud Backup עם רישיון Exchange Online. מוצר זה משלב Sky kickers ו- Exchange Online Backup עם רישיון המספק גיבויים בענן ללא הגבלה לעד 10,000 קבצים בחודש.
למידע נוסף על שירותי מחשוב לעסקים וגיבוי בענן לעסקים יש לגשת לאתר activate.co.il

לשני פתרונות הגיבוי בענן יש תכונות דומות

ושניהם מאותם מפתחים שמאחורי BigMIND. שניהם מתמחים בגיבוי נתונים שכבר חיים בענן, נתונים שנוצרו באמצעות יישומי Software-as-a-Service (SaaS) או נתונים המאוחסנים בשירות גיבוי ענן. בעוד ששני השירותים מאחסנים קבצים במיקום מחוץ לאתר, ענן גיבוי הוא פיתרון מבוסס תוכנה הממכן את תהליך הגיבוי. אם לקוח משתמש בתוכנה של שירות גיבוי ענן, החברה יכולה להשתמש באותה אפליקציה לשחזור הנתונים.

גיבוי ענן (המכונה גם גיבוי מקוון או גיבוי מרחוק)

הוא תהליך שליחת עותק של קבצים פיזיים או וירטואליים או מאגרי מידע למיקום משני כדי לשמור עליהם במקרה של כשל או אסון. התהליך הבסיסי הכרוך מורכב ממספר שלבים, אם כי כמות השלבים הללו עשויה להשתנות בהתאם לסוג שיטת הגיבוי. הכוונה היא לשלוח עותקים של הנתונים לאתרים משניים או לאתרים לשימור.

גיבוי ענן (או גיבוי מקוון) הוא אסטרטגיית גיבוי לפיה עותקים של נתונים ראשוניים נשלחים ברשת ציבורית או קניינית לשרת מחוץ לאתר.

נתוני גיבוי מוצפנים לפני שהם מועברים מאתר הלקוח לשירות הגיבוי בענן

נתוני גיבוי נותרים בדרך כלל מוצפנים במערכת האחסון של השירות ואז מוצפנים שוב ברגע שהם מועברים מאתר לקוח לשירות גיבוי בענן. לאחר מכן ניתן לשמור את הנתונים שגובו לאחרונה ולהעבירם לשירות ענן אחר, כאשר מרבית תוכניות הגיבוי בענן נשלטות על ידי ספק צד שלישי כגון Amazon Web Services (AWS) או Microsoft Azure.

פתרונות גיבוי בענן נהדרים לאחסון מקוון מאובטח

אך אינם מציעים אחסון בלתי מוגבל. אם אתם מחפשים גיבוי עבור ענן העסקים, יש סיכוי טוב שתזדקקו לאחסון טרה-בייט אחד לפחות. ספקים מסוימים מציעים גיבויים בענן בחינם, אך לכמות קיבולת הגיבוי הזו בדרך כלל יש מגבלות אחסון, מה שהופך אותה לא מתאימה לעסקים עם נפח אחסון מוגבל. עם זאת, אם ברצונך להעלות גיבויים מקומיים לענן באופן אוטומטי, תוכל ליהנות מההרחבה של פתרונות גיבוי ענן טהורים.

אם אתה רוצה לעשות זאת

עיין ברשימת אחסון הענן הטובה ביותר בחינם כדי למצוא פיתרון שלא עולה לך תוספת. גיבוי ענן לעסקים אמור להיות זול למשתמשים על ידי מתן פתרונות אבטחה וגיבוי חדישים. כדי למצוא את התוכנה הטובה ביותר עבור העסק שלך ולהשתמש באחד מפתרונות התוכנה הטובים ביותר לגיבוי ענן לעסקים, השווה בין ספקי אחסון בענן במדריך Cloud Backup for Business שלנו.

אם אתם מחפשים שירות גיבוי ענן בעלות נמוכה התומך הן בשרתים והן במחשבים אישיים בודדים

Crashplan הוא חלופה מצוינת ל- Backblaze. בסך הכל מצאנו כי CrashPlan תחרותי ביותר לעסקים קטנים, וזה אידיאלי לצרכים של רוב העסקים הקטנים. אם אתה מוכן לשלם קצת יותר עבור שירותי גיבוי הענן של העסק שלך, שקל להשתמש בהם לצורך גיבוי נתונים וניהול מכשירים ומשתמשים שונים, תוכנית קריסה היא בחירה מצוינת לעסקים קטנים. IDrive, Zoolz הוא שירות גיבוי בענן שיכול להיות בחירה מצוינת לעסקים קטנים יותר שצריכים לגבות נתונים בענן למספר גדול של מכשירים.