הכירו את ורטקס מזרונים

אם אתם מחפשים מזרן קמפינג מיוחד, תוכלו לבחור במזרן תרמיל גב נוח וקל משקל במקום במזרן אוויר מלא. המציאות היא שרובנו רוצים מזרן שתמיד עובד. Alpine Mountaineer, REI Co-op ו- Camp Dreamer הם אפשרויות נהדרות שיחסכו לכם כסף בהשוואה ל- Exped Megamat 7.5 LWX.

מזרני אוויר מבודדים מציעים מגוון רחב של שירותים

החל מ- Therm-Rest NeoAir וכלה ב- Big Agnes SLX ועד לרצפות האוהלים. המזרנים הקרים והפחות מבודדים שגרמו לנו קצת סבל בהרים הקיץ הם מזרני האוויר Intex Classic ו- Downy Queen. מזרני הקמפינג החמים והמבודדים ביותר לרכב הם ה- H + Exped Megamat Max ו- Mounted Mounter Alpe Exped Megamat.

אשתי ואני משתמשים במגני המזרן הכי זולים שאנחנו יכולים לקנות באמזון כשאנחנו קונים את המזרנים שלנו

כרית מזרן היא פיסת חומר מרופדת עבה היושבת על המזרן מתחת לסדין. חומר זה מאופיין בחוזק ועמידות מצוינים, המאפשרים להשתמש במזרן לאורך תקופות זמן ארוכות.
לעוד מידע על הכירו את ורטקס מזרונים וVertex מזרנים כדאי לגשת לאתר vertex-il.co.il

גם אם מעולם לא שמעתם על המותג Jantodec

אנו יכולים לאשר את האיכות הגבוהה של מזרני האוויר שלהם במחסן. עם יותר מ -25 שנות ניסיון בתעשייה החיצונית, טיפוס הרים בהרי האלפים ממשיך לספק מוצרים באיכות גבוהה ובמחיר סביר כמו מיטת האוויר Velocity. מזרן אוויר זה מציע את כל התכונות שהייתם מצפים ממזרן אוויר טוב עם חסרונות מינימליים.

משאבת האוויר קלה להפעלה ויכולה לאוורר את מזרן האוויר תוך מספר דקות בלבד

המחיר של מיטת האוויר Velocity גבוה בצד של רוב מזרני האוויר, מכיוון שהוא מספק מעט בידוד מהרצפה הקרה. עם זאת, הוא מתאים לרוב האוהלים ויכול לשאת עד 250 פאונד בגדלים תאומים.

אתה יכול גם לשאת את מזרן האוויר בתיק האחסון הקל שלך לנשיאה. אנו רק מקווים כי היצרן יכלול אינדיקטור המציין מתי המשאבה תטען כדי שתוכל לבצע איטרציה נוספת של מזרן אוויר איכותי זה.