כל מה שלא ידעת על טיפול בצלקות אקנה

אין זה סוד כי אקנה וצלקות הם מצוקה נפוצה, והם משפיעים כמעט על חיי כולם. לא משנה איך זה מרגיש, אקנה יכול להיות אפילו יותר גרוע אם אתה נאלץ להתמודד עם צלקות אקנה. אם התמודדת עם זה אתה יודע שזה אחד המצבים הכואבים והכואבים ביותר שניתן להתמודד איתם עם אקנה. זה יכול להרגיש כמו קרב מתמיד בין העור שלך לעור הגוף שלך.

אם יש משהו שאתה לא צריך לעשות בזמן שאתה מתמודד עם צלקות אקנה

זה החשיפה למסכות ותחליבים מהודרים שמגרים את העור שלך, הופכים את הצלקות לאדומות ואף בולטות יותר. אם יש דבר אחד שלא כדאי לך לעשות כאשר אתה מתמודד עם הרבה מסכות או נוצות מהודרות, הם יכולים לגרום נזק רב לגוף ואפילו לגרות את העור עד כדי כך שהצלקת הופכת לאדומה או אפילו בולטת יותר היא העובדה שלא תיגע בזה. שהם גורמים לגירוי וגירוי.

אם יש דבר אחד שאתה לא צריך לעשות כאשר אתה מתמודד עם צלקות אקנה

זה חשיפה למסכות ותחליבים מהודרים שמגרים את העור שלך, הופכים את הצלקות לאדומות ובולטות עוד יותר. לראות גורם מקצועי שיוכל לבצע את המיצוי בבטחה ולעזור לשמור על נקיות הנקבוביות, יכול להועיל מאוד לאקנה ולצלקת האקנה. זה לא יעזור לך עם נזק רב לגופך או אפילו העובדה שהם מגורה ומגורה בעור.
כדי לקרוא עוד אודות כל מה שלא ידעת על טיפול בצלקות אקנה וצלקות אקנה טיפול מומלץ לבקר באתר cosmedic.co.il

טיפול בצלקות עבר דרך ארוכה ויש הרבה דברים שתוכלו לעשות לצלקות האקנה שלכם

אך בואו נדבר כיצד להפוך את האקנה לצלקות אקנה, לעצור את התרחשותה ולהסיר צלקות עקשניות מהעור. להלן עשרה טיפים ופתרונות שונים שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה מחפש טיפול טוב לריפוי צלקות אקנה. תוכלו להתחיל את הטיפול ולהיפטר מאקנה אחת ולתמיד ללא התפרצויות חדשות העלולות לגרום לאקנה וצלקות חדשות.

למד כיצד אתה יכול להוציא את העור שלך ולעזור לך להיפטר מאותם צלקות אקנה מעצבנות לצמיתות. למידע נוסף על האופן שבו אנו יכולים "להוציא" את עורנו ולעזור לנו להיפטר מאותם צלקות אקנה מעצבנות לצמיתות.

הסוג הנפוץ ביותר של צלקת אקנה נראה כמו שקע קטן בעור

אם כי גם צלקות מוגבהות וגבשושיות תקינות. חתכים תת עוריים, המכונים גם תת חתך, משמשים לטיפול בצלקות אקנה מתגלגלות. בניגוד לצלקות של קטיף קרח, צלקות תאשור הן גם צלקות אקנה אטרופיות, אך הן שונות מצלקות של קטיף קרח בגלל צורתן הרחבה והמסגרת יותר.

ישנם מגוון צלקות אקנה וזה תלוי איזה סוג של צלקת אקנה יש לך

צלקת אקנה דיכאונית: העמקת העור, אשר נמצא עם זאת מעל פני העור הסובב ויכול להיות היפרטרופי או לא קלואידלי לחלוטין. אקנה דיכאוני ולא עמוק – מתאר בקצוות, מה שהופך את הצלקת פחות גלויה. צלקת אקנה הנופלת בין שתי שכבות עור או יותר בצד זה או אחר, כמו צלקת בחלק האחורי של הצוואר.

צלקת אקנה דיכאונית, הנקראת צלקות אקנה מתנפחות, נוטה להיעלם כאשר העור נמתח, כמו במקרה של צלקת מדיכאון.

פילינג לא ייפטר מהצלקת לחלוטין

אבל זה יכול לעשות את ההבדל בצלקות אקנה קלות על ידי החייאת העור. שיוף עור יכול לעבוד גם על צלקות אקנה מגולגלות ששוכבות על העור, כך שתוכלו לגהץ את הצלקות בקלות. צלקות אקנה הן כניסות עמוקות שנגרמות בדרך כלל כתוצאה מפגמים (אך לא תמיד). ניתן לזהות צלקות אלו בקלות מכיוון שבניגוד לצלקות אקנה אחרות, הן נוצרות מתחת לעור. מכיוון שכל צלקת באקנה שונה, הטיפול בצלקות האקנה צריך להיות מתוכנן כדי להשיג שיפור מרבי. לדוגמא, אם אתם אוהבים הסרת צלקות אקנה מוחלטות, יכול להיות שיפור דרמטי תוך מספר שבועות.

מומחה ידבר איתך על הדרך הטובה ביותר לסוג העור שלך ותוכל לטפל בצלקת האקנה שלך בשילוב נכון של אנטיביוטיקה, תרופות אנטי דלקתיות וקרמים מקומיים.

הטיפול לא יעבוד בכל סוגי צלקות האקנה ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא עור מהימן

כדי למצוא את הטיפול באקנה המתאים ביותר עבורך. צלקות Icepick נמצאות בקצה החמור של ספקטרום הצלקות באקנה, לכן עליך לקבוע פגישה עם רופא העור לאחר הטיפול המלא. אם נטלת isotretinoin לטיפול באקנה, חשוב ליידע אותם על הטיפול בצלקת האקנה שלך לפני שתתחיל. הטיפול לא יעבוד כנגד כל סוגי הפצעונים, אך הטיפול עלול לגרום נזק רב לעור וייתכן שלא תרצו שייגרם נזק רב יותר מאשר אם לא הייתם מטפלים בו בשילוב נכון של אנטיביוטיקה, תרופות נוגדות דלקת ו קרמים אקטואליים מלכתחילה. לאחר שלקחת את האיזוטינואינים לטיפול באקנה שלך, אינך זקוק לרופא עור בקרבתך ואפילו לא למנתח אקנה.