כל מה שלא ידעת על טיפול פנים לגבר

בעוד שמספרות המעמד הבינוני הגבוה בדרך כלל מחשיבות את הטיפול בספא ובסלון כטיפול ספא, הן החלו להציע טיפולי פנים לגברים המציעים יתרונות רבים. טיפולי פנים לגברים דומים מאוד לפנים של נשים, אך מותאמים לצרכים הספציפיים של עור הגברים. השלבים שלעיל עובדים גם אצל גברים וגם אצל נשים, למעט הסרת שיער בפנים והסרת זקיקי שיער.

אם אתה רוצה שזוהר הנעורים הזה יחזיק מעמד

עליך להתחייב להזמין פנים פעם בחודש, ועורך ירגיש נקי יותר ורך יותר לאחר פנים אחת בלבד. משך טיפול הפנים הממוצע הוא 2-3 שעות, וזה מספיק זמן להתרכז בפנים, בצוואר ובכתפיים, אך לא ארוך מדי.

אמבט אדים הפנים במכשיר מיוחד

הוא גם חוויה שלקוחות יכולים להחזיר למספרה כדי ליהנות ממנה, מה שעוזר להם להפוך את טיפול הפנים המוצע לבלעדי יותר. אם אתה חושש כי ייתכן שאתה מגיב לרכיבים מסוימים בטיפול בעור, עליך לשקול כיצד המוצרים בטיפול מגיבים לאלרגיות או לעור רגיש לפני תחילת טיפול הפנים. לכן, שוחח עם הרופא שלך על הטיפולים בהם תשתמש. לא משנה איזה סוג של פנים אתה מקבל, אתה יכול לקבל פנים עם כל מה שאתה יכול לעשות בבית כל עוד זה בחינם.
למידע נוסף אודות טיפול פנים לגבר מומלץ להעיף מבט ב- lclinic.co.il

אם אינך בטוח איזה סוג עור יש לך או שיש לך שאלות לגבי הטיפול בעור שלך

אתה יכול להסתכל בפאנל – רופאי עור מוסמכים. מוצרי טיפוח לגברים התואמים את סוג העור שלך ועוקבים אחר העור – שגרות טיפוח העור המתוארות להלן. כאשר אתה מבין את סוג העור שלך, תלמד עוד על סוגי העור השונים וכיצד לטפל בהם ואילו מוצרי טיפוח עור מתאימים לך.

שגרת טיפוח העור הטובה ביותר לגברים היא אלו שתעמוד בהם בפועל, ואם אתה מתחיל, אתה אמור להיות בסדר עם חומרי ניקוי, קרם לחות וקרמים לפנים כל עוד הם בסדר בשבילך.

להלן ריכזנו סרטון מצוין של טיפים לטיפול בפנים לגברים

בו דוגמנית גברית משתמשת במברשת לניקוי העור, דבר שכדאי לכלול כאופציה אם יש לכם נקבוביות בעייתיות או שיש לכם זקן. שגרות CTM, ניקוי, מיצוק ולחות חשובות לא פחות לגברים כמו לנשים. ריכזנו עבורכם רשימה של טיפים שיכולים להועיל לכם מאוד, כמו גם כמה ממוצרי הטיפוח הטובים ביותר שיש.

זה לא מהומה

דרכים חופשיות לעשות טיפוח עור, אבל זה יכול להיות משחק – שילוב משתנה לעור שלך. החדשות הטובות הן שלא תצטרך להחליט בעצמך, לוח – מנתח קוסמטי מוסמך או איש מקצוע מוסמך לטיפול בעור שהוכשר בהחייאת לייזר – יוכל להמליץ על הטיפול הטוב ביותר בהתבסס על סוג העור שלך. ניתן להתאים גם טיפולי פנים כך שיתאימו לכל סוגי העור, כך שכל עוד תודיעו למטפל בתחילת הטיפול על הדרישות הספציפיות שלכם, תהיו בדרך. עם זאת, עבור כל טיפול – במיוחד טיפול עם אזמל – עליכם לשמוע את היתרונות והחסרונות כדי לראות אם דרמפליין מתאים לכם ולעורכם.

לפני שאתה מקבל פנים, עליך לדעת כמה דברים כדי לוודא שאתה מנצל את החוויה בצורה הטובה ביותר. תשכחו מהפנים ועשו זאת בבית, בנוחות של ביתכם, או בספא או בסלון מקומי, או אפילו בחדר הכושר המקומי שלכם.

להלן רשימה של מה שאתה צריך לדעת אם אתה רציני לגבי טיפוח העור לגברים

ומה שווה הזמן שלך כשמדובר בפיתוח משטר טיפוח יעיל שיעשה לך טוב. עברתי על חמישה מוצרים בסיסיים שכל גבר צריך שיהיה בארון התרופות שלו וגיליתי שאתה צריך להשיג כל מיני סוגי עור – מוצרי טיפוח לגברים המפורטים להלן.

אם אתם מחפשים חומר ניקוי עם מעט יותר קצף

ניקוי קצף לשיזידו לגברים מטפל בפנים ובעור בצורה נכונה. אני לא אבטל את טיפים לטיפוח העור לגברים כעובדה שאנשי ManCave מציעים פילינג שקולע על התווים הנכונים בעת ניקוי עמוק. המספר של מארלו הוא מספר 123, אך קרם הלחות לגברים הוא מעולה באותה מידה כמו חומרי ניקוי הפנים שלו.

לאחר שהפנים והעור הובנו ככל האפשר, לא נותר דבר. אני מתייחס לסוגי עור מכיוון שחלק מהעור שלנו כל כך רגיש שאנחנו לא עושים כלום.

כדי לעזור להעלות את הפנים הגבריות הצנועות מטיפוח דבורים לתיק חבטות קומדי, ריכזתי את המדריך המועיל הזה לתווי הפנים הגבריים. הנה מדריך למתחילים שלם לטיפולי פנים, כולל כל הסיבות לכך שאתה צריך לקבל פנים ואיפה אתה יכול להשיג אחד שלא ישבור את הבנק. אם אתה רק יודע שחבר'ה של דוס שווי פילינג, אולי אתה תוהה איך אתה יכול להתכונן לאחד כזה. אני יודע שאני יכול לשנות דברים שאני לא יכול לעשות. אני אחד מאותם בחורים, אבל פשוט ידעתי שאני חייב לעשות את זה, אז עשיתי את זה.