מנורת בלוטוס מרהיבה שתאיר לכם את החדר

מנורת שולחן קריסטל זו עם אור מעומעם הנשלט על ידי מגע היא בחירה אידיאלית לשיפור האווירה של הבית שלך. יש לו עיצוב ייחודי ומורכב טעון גבישים נוצצים. מנורת שולחן צבעונית זו מתאימה לכל סביבה, כולל אזור הכניסה והסלון.

אור אווירה של מנורות תקרה, מנורות קיר, אור אווירה של מנורות ומנורות קיר. ניתן להציב את הבסיס של מנורה בינונית בכל מקום שהיא משפרת את הפעילות והביצועים תוך שיפור האווירה של החדר.

אם אתה רגיש לאור ורוצה לשמור על בהירות נמוכה

או אם אתה גר במקום מואר במיוחד וזקוק לאור לראות אותו בהיר ככל האפשר, תוכל לשלוט במנורת הידידות של ברוקסטון. המנורה פועמת את האור בכל עת, בין אם עבור מוסיקה או פקודות צבע אחרות. ישנן הגדרות צבע ובהירות שונות, ואתה יכול להשתמש ברמקול מנורת-עם Bluetooth כמנורת קריאה או כמנורת לילה עמומה.

למנורה זו עם רמקול Bluetooth יש פקדי מגע חכמים מדהימים המובילים לשינויי צבע ואורות מצב רוח המתאימים לצרכיך

ניתן להשתמש בכפתורי המגע למרגלות המנורה למעבר בין מצבי התאורה. ניתן לשלוט במנורת הלילה של מנורת המגע Unifun באמצעות לוח המגע כדי להדליק ולכבות את האור תוך 3 שניות בלבד.

כאשר האור עובר ל- UFO, המנורה מאירה עם נוריות לבנות בהירות המאירות את הבסיס שלה. כאשר נורית הבסיס מופעלת, אור רב צבעוני מאיר את עב"ם. ניתן לשנות את צבע האור על ידי נגיעה במשטח המנורה.

מנורת השולחן LED Flame של Dikaou

היא מנורה תוססת הניתנת להנחה בחדר שינה או במסדרון או לשמש כמערכת סאונד איכותית או מערכת תאורה למסיבה. למנורת הרמקולים של Levitate UFO יש בסיס צף הפולט אור רך למוסיקה שבחרת. יש לו טווח התומך ב- Bluetooth עד 30 רגל, כך שתוכל להתאים את המכשירים החכמים שלך למצב רוח.

פיריס הגוון איריס אינו מאכזב בביצועיו, ומספק אור חזק המאיר את פינות החדרים הקטנים בצבע וזוהר עמוק ותוסס.

למנורות קיר אין מטריה

ורובן משמשות לפינות ישיבה ושולחנות בהן יש צורך באור ישיר. מנורות רצפה מספקות שפע של אור ישיר ונעימות לעבודה. הניח את המנורה שלך על הכורסה האהובה עליך, ליד המיטה שלך או הניח מנורת קריאה על שולחן המיטה שלך.
עבור עוד פרטים נוספים אודות מנורת בלוטוס ומנורת בלוטוס מרהיבה שתאיר לכם את החדר כדאי לגשת לאתר must-shop.co.il

ניתן להשתמש במנורת רצפה אלגנטית ומודרנית זו בסלונים

כדי לספק תאורת תקרה כללית באזורי מגורים גדולים עם כיסאות מרובים, ספות וקטעים. תאורה אלחוטית ויפה ללא מאמץ מטילה מאגר של אור ישיר לכל מקום, ומנורות אלחוטיות קטנות מעבירות את מהות המינימליזם והנוחות.

מנורת קריאה מספקת אור ממוקד שמתאים את עצמו לתנאים משתנים. עם מטריה בסגנון בית מרקחת וזרוע מתנדנדת על הרצפה, ניתן לכוונן את המנורה בכדי לספק אור ישיר מספיק לקריאה.

מנורות גבוהות הן תכליתיות וניתן להשתמש בהן

כדי להאיר את כל החדר, לשפר את תאורת התקרה ולספק אור קריאה נחוץ. מנורות אלה אינן דורשות חשמל ומציעות גמישות רבה יותר במיקום החלל לאווירה הטובה ביותר ולתאורה שימושית. הם מציעים אווירה מבלי לעלות יותר ממנורה שמאירה את החדר, ולא ניתן למצוא את כל המותגים הידועים במחיר נמוך.

אנשים רבים נחשפים למוצרים חכמים כגון תאורה חכמה ומנורות חכמות באמצעות הרחבה ישירה. חלק מחלוצי התאורה החכמה הם מותגים חדשים וממציאים, כגון מבחר המנורות החכמות הטובות ביותר לשנת 2021.

מנורת הלילה של Boiab

היא מנורת לילה של 5 ב -1 עם רמקולי Bluetooth, פקדי מגע, דיגיטלי שעון מעורר ולוח שנה. החל מגע מסוגנן עם תאורה חכמה משולבת כמו נורות רצועות LED המאירות את רצפת המיטה או את עמידת הראש שלך. עם שלט רחוק ומערכת סולארית, אור הלילה יכול לתקן שיפועי צבע סטטיים לקישוט חדרי ילדים, סלונים, חדרי שינה ומשרדים.

מנורת LED לבנה מרחפת על פלטפורמה זו

מוארת על בסיס מנורה מסוגנן ומודרני. ניתן לשלוט במנורה באמצעות מחוות והאפליקציה הכלולה נותנת לך אפשרויות התאמה אישית נוספות לגבי ביצועי המנורה. כאשר מנורת LED נדלקת, היא יוצרת דפוס ייחודי בחדר העץ.

כאשר אתה מחבר מנורה לאפליקציית FriendSync

כל שעליך לעשות הוא לגעת במנורות שלך כדי להאיר אחת את השנייה, והן מתחברות. כאשר נוגעים בחלק העליון של המנורה, המנורה או קבוצת המנורות המחוברות יידלקו ויתעממו במשך 30 דקות. יש לך גם אפשרות להגדיר טיימר מותאם אישית באפליקציה, כך שתוכל לבחור כמה זמן המנורות של החברים שלך דולקות.

מנורת הלילה של מעבורת החלל מופעלת על ידי 3 סוללות AA (לא כלולות) ו- 5V USB כבל המתחבר בקלות ובנוחות למחשב בביתך (מתאם לא כלול). דימר פלאגין זה הוא מנורת השולחן המתכווננת והתקן תאורה נייד עבור תאורות קטנות שניתן לעמעם.

מנורות ידידות למרחקים הן דרך מדהימה להאיר את חייו של אדם אהוב. רק קח לך דקה לדמיין כיצד הם רואים את עצמם במנורה, בכל צבע שתבחר, ותדע שאתה חושב עליהם כרגע.

למשל, אם הראשי מטרת מנורת הרצפה היא לייצר אור סביבה בהיר, מטריית בד שקופה מתאימה. אור הסלון שלי הוא אשם גדול, אבל אוקין אומר שהמפתח לאור תליון טוב הוא זכוכית חלבית המפזרת אור. —- –