עיצוב חלל פנים עם מחיצות ודלתות זכוכית

עמוד התווך של הדירות בניו יורק הן דלתות פנים שיכולות להפוך חלל צפוף לחלל ענק על ידי מעבר חלק לאזור המגורים הבא. הם יוצרים קיר מחיצה אופנתי בין חדר השינה והסלון של דירה בניו יורק, מה שגורם לו להיראות גדול יותר.

חדרי זכוכית הם אידיאליים

כדי לגרום לחדרים קטנים יותר להיראות גדולים יותר, והם דרך חסכונית לחלוקת חללים גדולים יותר, מה שמעניק לבתים ומשרדים תחושה פתוחה ואוורירית. בנוסף, קירות זכוכית גורמים לחדרים להיראות גדולים יותר ואור חודר לכל פינה בחדר ומעניק לחלל הפנים תחכום ומקוריות. לקירות הזכוכית מהרצפה עד התקרה במסדרון ובחדר השינה יש מסגרות לבנות שמתאימות לקירות הפשוטים הלבנים, ווילונות לבנים תלויים הם דרך חכמה ליצור את החלל האינטימי הרצוי.

דלתות ומחיצות מזכוכית מחוסמת מוצקה העשויות זכוכית חלבית עם עיטורים ודוגמאות יפות הן מהטרנדים הפנטסטיים בעיצוב פנים המקבלים אור טבעי ואור שמש לחלל

יוצרים אווירה נעימה ומעצימים עיצוב פנים מודרני. דלתות זכוכית מלאות פותחות עיצוב פנים שמרגיש קליל ואוורירי ויוצר יותר מקום בבית.

דלתות הזזה פנימיות מזכוכית

מחיצות חדרים ומחיצות מציעות דרך חדשנית לשנות את המראה של סלון, משרד או עליית גג. דלתות הזזה, דלתות צירים וקירות זכוכית עונים על צרכי הלקוחות ומגבירים את השימושיות של החדר. דלתות הזכוכית ההזזה שלנו מעניקות לכם את האפשרות להעניק לחדר שלכם מראה חדש, אטרקטיבי ומודרני.

קירות זכוכית מוצקה ומחיצות חדרים נראים פנטסטיים כאשר הם מתוכננים עבור פנים יפהפיים

ומאפשרים לאור טבעי לזרום בחופשיות וליצור תחושה של מרחב גדול יותר. קירות זכוכית ניתנים להזזה ללא מסגרת על קירות משרדים מגדילים את אור היום, יוצרים חלל משותף ומגבירים את הגמישות של העיצוב. מחיצות קיר הזכוכית שלנו מציעות פתרון פרקטי לבעיות בחדר קטן ועדיין נראות אלגנטיות.

מחיצות זכוכית עצמאיות מציעות אינסוף אפשרויות לעיצוב חללי משרדים, וניתן להתקין אותן בכל מקום בו יש צורך, ובמקרים מסוימים אף כחדרי ישיבות מיני.

העיצוב של דלתות הפרדה מעץ יוצר הפרדה ברורה בין חדר הישיבות לשאר המשרד בעוד שהאזור החלב יוצר פרטיות נוספת ומאפשר שפע של אור טבעי

דלתות הזזה מזכוכית יכולות לשמש גם כדי לחלק חדרים למיקרו-דירות שהדיירים יכולים להתאים אישית לפי רצונם, וזכוכית חלבית יכולה להעניק לחדרי שינה ולחללים חברתיים פרטיות רבה יותר. בקיר מעצבת הפנים לרה ברומינה מחלקת את החדרים בדלתות הזזה מזכוכית ונותנת לאור מהחלונות לזרום בכל החדר בצד אחד של דירת מינסק (צד אחד בהיר והחצי השני חשוך).

מחיצות זכוכית המפרידות בין המטבח לאזור המגורים נראות מתאימות לסגנון פנים זה, עם מבחר של מסגרות זכוכית מכל הגדלים והסוגים ופתחים רחבים מספיק לשניהם.

אפשרות אופנתית היא להוסיף קירות זכוכית שקופים או דלתות הזזה או מתקפלות ליצירת מחיצה בין מגורים לחדר שינה בסטודיו או דירה קטנה. דלתות זכוכית אידיאליות עבור דירות קטנות מכיוון שהן פותחות את החדר ומכניסות אור.

דלתות הזזה מזכוכית חלבית הן מחיצות חדרים מושלמים מכיוון שהן מציעות לבעלים פרטיות בכל עת ואינן חוסמות את האור

דלתות זכוכית הפתוחות למטבח מספקות גישה חופשית בעוד שדלתות הזזה מזכוכית סגורות הופכות את הגבול בין האזורים הפונקציונליים השונים לבלתי נראה. זכוכית חלבית ברמות שונות מושכת את תשומת הלב לקירות משרדים גבוהים יותר, בעוד שקירות מחיצה נותנים לחדר פרטיות.

מחיצות זכוכית על קירות המטבח או הסלון לא רק מהוות מחסום מוצק מפני רעש, אלא גם מונעות התפשטות של אדי בישול וריחות בבית ומחלישות רעש.

למשרדים עם חללי פנים גדולים

קשה להכניס אור טבעי למרכז החדר, ולכן יצירת אטריום עם פריסת חדר היא פתרון נחמד. קירות מחיצת הזכוכית שלנו מציעים את אחד הפתרונות הטובים ביותר להפרדת חללים לפרטיות מוחלטת והכל בחלל מרכזי. דלת צרפתית פנימית יוצרת סלון מלא באור טבעי.

בהתבסס על עיצוב הפנים ובהתחשב באווירה של עיצוב הבית, ניתן לבחור את מחיצות הזכוכית הטובות ביותר שישלימו את העיצוב הכולל. מחיצות זכוכית מדהימות באזור המגורים שלכם יגרמו לו להיראות טרנדי והוא לעולם לא ייראה כך שוב.

אם אתם מחפשים מחלק חדר זכוכית בהתאמה אישית

פנו לדלת 22 עוד היום ואנו נשלח אותו ליבשת ארצות הברית. בין אם אתה צריך גרסאות חלביות, חלביות, מעושנות, זכוכית שקופה או מסגרת שחור וכסף, יש לנו את הפתרון המושלם עבור הבית או המשרד שלך. ללא קשר לעיצוב או פנים הבית שלך, דלתות צרפתיות יכולות לשפר כל חלל, החל מחללי פנים עכשוויים בדירות זוויתיות ועד לבתים מסורתיים וחללים עלובים שיק.

למחיצות קונצרטינה חלק עליון כמחיצה הניתנת לפתיחה וסגירה במידת הצורך ליצירת חלל המותאם לשימוש

מחלקי חדרים הם אופציה אידיאלית מכיוון שהם מאפשרים לך לחלוק את אזור המגורים, המטבח, פינת האוכל והמשרד הביתי מבלי לחתוך מחדר אחד למשנהו. מחיצות סלון יכולות להוסיף תצוגות נפלאות ואחסון נוסף אם נעשה בהן שימוש נכון והן דרך מצוינת לנצל את מירב השטח הפנוי בדירתכם העירונית הקטנה או בבית המודרני הקטן שלכם.

חלוקת הקירות בזכוכית או פלדה מושחרת יוצרת חדר ישיבות צר, העומד בניגוד לקירות המסוידים. ממוקם בין המטבח למשרד, המיגון של המטבח על ידי קיר זכוכית פשוט עם מסגרת שחורה הוא דקורטיבי ויוצר חדר שני מבלי להרגיש קטן מדי.

למידע בנושא של עיצוב חלל פנים עם מחיצות ודלתות זכוכית כדאי לגשת לאתר toresglass.co.il