תצהיר מול נוטריון

אני, ג'ו ק ', נוטריון ציבור שמונה על ידי ועדת הנוטריון של חבר העמים בפנסילבניה, נשבע ומאשר כי אני תומך, מציית ומגן על חוקת ארצות הברית וחוקה של חבר העמים של פנסילבניה וכי אני אמלא נאמנה את התפקידים של המשרד שלי.

כאשר נוטריון מעיד תצהיר

הוא נדר בשבועה לאדם שמצהיר את התצהיר, כמתואר בסעיף הקודם. אם בתצהיר מוזכר שמו של עד התצהיר שמסר את ההצהרה, על אותו אדם לחתום עליו בנוכחות הנוטריון. לאחר אימות השבועה או אישור בהצהרה של מי שמצהיר לנוטריון, ההצהרה תירשם כנכונה.

ההקדמה מלווה בהצהרת עובדות עליהן נשבע התצהיר. על התצהיר להיחתם ולחתום בסוף ההצהרה. על השומה הנדרש, אם לא אישור או אישור נוטריוני, להופיע בסוף התצהיר.
עבור פרטים נוספים אודות תצהיר מול נוטריון ניתן לבקר באתר notaryon-online.com

נוטריון מבטיח את תוקף החתימה ומבטיח שהיא תיושם ללא כפייה. התצהיר מאשר וחותם על המסמך למטרה המיועדת בחתימתו, והמסמך מאושר על מנת להפוך לתצהיר. תצהיר הוא הצהרה בכתב שהגיש התצהיר כראיה בבית המשפט.

עורך דין

לעומת זאת, הוא כאשר מי שחותם על המסמך מאשר כי הכתוב במסמך נכון על בסיס הידע האישי שלו. על מנת לבצע חבר מושבעים מול נוטריון, אין כל ערובה כי החותם יופיע בפני הנוטריון ויעבד שבועה או אישור המאשר את אמיתות המסמך לפני החתימה עליו בנוכחות הנוטריון. החותם אינו חייב לחתום על המסמך מול הנוטריון, אלא עליו להופיע בפני הנוטריון ולהצהיר על חתימתו של החותם.

נוטריון

הוא הסוג הנפוץ ביותר של אישור נוטריוני וחל על מעשים, שטר אמונים, מתקנים וסוגים רבים אחרים של מסמכי מקרקעין כל עוד הם מושבעים על ידי נוטריון כגון תצהירים והצהרות. הסמכת נוטריון על ידי חבר מושבעים אינה מוכיחה כי המסמך אמיתי, חוקי, תקף או ניתן לאכיפה. במהלך האישור הנוטריוני הנוטריון יכול הנוטריון לרשום את האישור ביומן שלו, אך די ברישום יומן.

האישור הוא האישור שלך על סוג המעשה הנוטריוני שהשלמת. אישור נוטריוני, הנקרא גם מעשה נוטריון, הוא הצהרה בכתב על פעילותכם כנוטריון. החתימה הרשמית של הנוטריון תואמת את החתימה המופיעה בתעודת הנוטריון.

אם אישור נוטריון אינו מחייב אישור נוטריוני על ידי עד

חתימת הנוטריון חייבת להיות של אחד משני העדים החתומים (נוטריון וציבורי). נוטריון יכול לאשר חתימה משלו אם האישור אינו ספציפי. אם אין סימון מיוחד כזה, החוק הנוטריוני מניח כי החתימה מאושרת.

הנוטריון עשוי לדרוש ממך להזין את שמך, כתובתך, תוארך וחתימתך בפנקס הנוטריון שלו. מידע זה מוטבע על חותמת הנוטריון והוא חיוני לזיהוי. למידע נוסף על האופן שבו נוטריונים מגישים תצהירים וזיהוי תמונות לנוטריון.

חשוב שלא תחתום על התצהיר לפני שהנוטריון יהיה זמין

מכיוון שאם הוא ישמע לחתימתך, הוא או היא לא יוכלו לאשר את התצהיר. הנוטריון יגיד לך כיצד להמשיך ולחתום, וכן את תאריך התצהיר בפיקוחו. אתה יכול למצוא נוטריון לתצהיר שלך במשרד עורכי דין מקומי, בנק או סניף דואר.

על תעודת ההסמכה להכיל תיאור של המקום בו התקיימה האישור של הנוטריון

שם האדם / ים, האדם / ים המוכרים וחתימתם על גבי המסמך, אינדיקציה שההסמכה בוצעה והצהרה כי החותם הופיע בפני הנוטריון והבין וחתם על תוכן האישור. יש להזמין עד אמין אם העד מכיר את הנוטריון או אם לחותמים אין זיהוי מספק של המסמכים. אם נקראים שני עדים אמינים, העדים צריכים להיות מסוגלים להציג מסמך זיהוי חיובי לנוטריון.

הוא הצהרה רשמית המורשית על ידי גורם רשמי, כגון נוטריון, כי מי שחתום על מסמך הוא המסמך וכי הוא פעל באופן רצוני. הנוטריון יאשר את תאריך הוצאת האישור על ידי חתימת תעודת ההכרה והטלת חותמת הנוטריון שלו על התעודה. על ידי חתימה ואיטום האישור, הנוטריון מאשר לפקיד כי פעולת ההכרה התרחשה.

אם אחד הלקוחות שלך רוצה לשבוע או אישור

הנה מה שאתה צריך לדעת. שבועה או אישור הוא מעשה נוטריוני המחייב אדם לומר את האמת; זו השבעה חגיגית בעל פה לאלוהים העליון; ואישור או שבועה בעל פה נעשים על ידי החתום למען כבוד אישי והתייחסות לכוח עליון. זו גם הצהרה חגיגית שיש לה השלכות משפטיות כאשר היא מונפקת על ידי נוטריון.

צרו קשר עם נוטריון המדינה שלכם אם אינכם מכירים שאלות בנוגע להפקדות

תצהירים או מעשים נוטריוניים אחרים. החוק בפלורידה אוסר על נוטריונים לשבועת הכרה או לדרוש תצהיר כזה. החוק המאוחד על מעשי נוטריון (רולונה) מחייב לאשר מעשה נוטריוני.

ההבדל העיקרי בין שני צווי האכיפה

הוא הדרישה בצו תכנון העיזבון לאישור מסמך חתום, חתום, אטום ואיטום, מסמך נייר המכיל את חתימתו המקורית של החותם. הצו המבצע מחייב את החותם לשלוח את המסמך החתום ומסמך הנייר לנוטריון באמצעות שליח, דואר, לינה, דואר אלקטרוני או פקס או על ידי חתימה על המסמך ומסמך הנייר. כאשר נוטריון מאשר מסמך, המסמך נשלח לפקיד המחוז של המחוז בו נמצא הנכס ונשבע כרישום ברישומי רישום מקרקעין המחוז.