אופני הרים מקצועיות

בחיפוש אחר אופני ההרים הטובים ביותר בשנות ה -20 של המאה העשרים ביליתי חודשים בחקר, בדיקות והתעלמות מכל מה שקשור לאופני הרים. בשנה שעברה הערכתי כל דבר, החל מאופני הרים ועד אופני מרוץ במורד ההר, אופני הרים ועד אופני שטח וכל מה שביניהם.

אופני ההרים של שווין GTX הם כנראה הטובים ביותר מכיוון שיש להם יחס מחיר-ביצועים מעולה. זה מתחיל בדיסק כפול עם מתלים כפולים, המאופיין במסגרת איכותית וביצועים טובים לגודלו ומשקלו.

הוא בנוי עם דיסק מתלים כפול יחיד ובלמי דיסק כפולים והוא זמין במגוון רחב של צבעים וגדלים, משחור לבן לאדום וכחול. הוא עשוי מאלומיניום ובנוי באותה ערכת צבעים כמו אופני ההרים של שווין GTX, אך עם בלם דיסק כפול.
למידע נוסף אודות אופני הרים מקצועיות יש לבקר באתר bmx.co.il

אופני ההרים הטובים ביותר שאתה יכול לקנות בכסף שלך, כולל כמה מהמותגים הפופולריים ביותר כמו Shimano, Cannondale, KTM ו- Schwinn. אופניים אלה משכנעים בקהילה הרחבה, שהיא אופני הרים, בתחומים שונים.

לכל סוג אופני הרים יש את החוזקות שלו

שיכולות להיות יתרון עבור פחות מתחילים או עבור מי שכבר יודע מה הם רוצים. כדי לוודא שאתה בוחר אופני הרים כאופניים הבאים שלך, בין אם אתה פשוט בשבילים או בפארקי אופני הרים, עליך לשקול סוגים מסוימים של אופני הרים אם יש לך סגנון רכיבה ספציפי יותר. תוכלו גם למצוא כי יש לכם מגוון אפשרויות זמינות, בין אם מדובר בשדרוגים, שבירת אופניים, שדרוגים, חזרה על אופניים או ירידתם והמשך איתם.

אם אתם רוצים אופני הרים איכותיים אך לא רוצים לבזבז הון

נסו אופני ויטוס אם תרצו. אם אתה חושב שיש לך אופניים כאלה בראש, אז תסתכל במבחן שלנו על מבחר האופניים ההר-זנב. מומחה ה- GT Verb הוא בדיוק מה שאתה צריך, בין אם אתה מחפש אופניים זולים, חזקים וזולים או אופניים יקרים יותר אם זה בשבילך.

אם אתה רוכב שמעדיף את הביטחון של מרחקים ארוכים ולא רוצה להסתמך על אופני אנדורו

האופניים האלה הם בשבילך. לא מדובר באופני הרים המיועדים לסיורי סוף שבוע או סקי קרוס קאנטרי, אך הם בחירה טובה למי שמחפש אופניים איכותיים עם ביצועים טובים ומבחר טוב של אפשרויות למרחקים ארוכים.

אופני הרים שבילים פופולריים מכיוון שהם נוטים להיות נוחים יותר מאשר עמיתיהם לכביש

מה שאומר שאמנם הם לא מהירים במעלה הגבעה, אבל הם נוחים יותר ובטוחים יותר בירידה. המפתח הוא שהמעביר הקדמי מקשה על הרכיבה על האופניים, כך שהוא יכול להיות בחירה טובה למרחקים ארוכים וסקי קרוס קאנטרי. אופני שביל יכולים גם להיות כבדים הרבה יותר מאופני כביש בשל משקלם הנמוך והמרחקים הארוכים יותר. הרבה יותר קל לעצור בתנאים רופפים ובוציים יותר ויכולים לכסות מרחקים ארוכים יותר מאופני כביש, אך הם פחות נוחים ונוטים יותר לנפילות מאשר אופני אנדורו. אופני הרים היו בשנים האחרונות מחלוקת רבה, במיוחד בארה"ב. בין אם אתה כבר אופנוען הרים מושבע ובין אם לא רכבת על שני גלגלים מילדות, אם יש אופני הרים שמתאימים לכולם, אז זה כנראה יהיה עם אופני ההרים הטובים ביותר שם למעלה. היא # כבר רכבתי בעבר והיית רוצה.

אם אתה רוצה לרכוב על כוס קשה כמו רוב אופני ההרים ורוצה להתחייב על אופניים עם מתלים מלאים

הרי שזנב קשה בגודל 27.5 הוא הבחירה הנכונה עבורך. אם אתה מעדיף לרדת באופן קבוע ולהתמודד עם שטח תלול ומחוספס , אופני הרים עם זנב קשיח הם אפשרות טובה. אתה יכול לרשום ימי ענק על האופניים האלה במשך 4-6 שעות של טיולים אפיים או ללמוד לרכוב עליהם על פני שטח, ואם הכישורים מאפשרים, אתה יכול לרכוב על אופני שבילים חוצים או אפילו אופניים למרחקים ארוכים. הבנת הסוגים השונים של סגנונות ורכיבה על אופני הרים תהיה חשובה לאורך זמן בכדי לכסות את הסגנון הנפוץ של אופני הרים.

אם אתה סובל מעודף משקל, הדרך הטובה ביותר להשיג אופני הרים היא לקנות את Mungo Ledge 2.1 MTB. אם אתה רוצה להחנות את האופניים שלך מהכביש, זוהי דרך אידיאלית להתחיל באופני הרים ברמה שהוענקה על ידי 4 ביקורות על כוכבים.

Woom , Cleary, Islabikes ו- Pello מייצרים אופניים שאינם אופני הרים אך מציעים אופני הרים קטנים wn Prevelo הוא אופני שטח קטנים, בעלי ביצועים גבוהים ותחזוקה נמוכה עבור בני נוער צעירים ומבוגרים, המשמשים כתב עת לאופני הרים לנשים.

ישנם מספר מותגי אופניים המתמחים בסצנת אופני הרים ומתמחים באופני הרים לסצנה. יש מגוון רחב של אופניים לרוכבי אופני הרים ולכולם – טיולי שטח, בין אם מדובר באופניים לילדים, מבוגרים, צעירים ואפילו אופנוענים.