יצירת כרטיס ביקור

הנה ההזדמנות שלך ליצור כרטיס ביקור למראה מקצועי המסייע ללקוחותיך לזכור אותך. למד כיצד עיצבתי את כרטיסי הביקור שלי, כיצד לעצב כרטיסים עבור מעצבים המעוניינים ליצור מראה רענן ועכשווי עבור המותג שלהם במדריך שלב אחר שלב זה. זה המקרה אם כבר יש לך עיצוב משלך או אם אתה מעוניין ליצור כרטיס ביקור המשתמש בו.

קודם כל

נבדוק כיצד תוכלו להשתמש בטבלה ליצירת כרטיס ביקור משלכם, אך קודם כל עליכם לבחור צבע ורקע. תיהני לשחק עם המרווח בין כרטיסי הביקור שלך כדי לפתח עיצוב יצירתי. כל שעליך לעשות הוא לבחור את עיצוב כרטיס הביקור הרצוי מדף העיצוב, לשמור אותו, ללחוץ על שכפול, לבחור את הגודל הרצוי, להזין את כל המידע שברצונך להציג במפה שלך ולבסוף ליצור מסמך PDF של המפה. כעת אתה מוכן להדפיס את כרטיסי הביקור שלך, פשוט בחר בגודל שלך ואז בצע כמה שינויים לפני שאתה מוריד ומדפיס אותם.

אם אתה חדש ביצירת כרטיסי ביקור

עליך לוודא שיש לך עיצוב כרטיסי ביקור מורכב על סמך מה שמתאים לצרכי כרטיס הביקור הייחודיים שלך. תוכלו גם לבחור בין גדלים שונים של כרטיסי ביקור, אך הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בגופן גופן קטן שיכול לעזור לכם בגודל המידע בגב כרטיס הביקור שלכם, כמו גם בצבע ורקע. . אם אתה מנסה להתאים אישית את כל הצבעים בכרטיס הביקור שלך, אז אין לך ברירה, ולכן עדיף לבחור בצבע בסיס כמו שחור, לבן, אדום, כחול, צהוב, ירוק, כתום או אפילו ירוק. גם אם יש לכם את הרעיון להכניס את כל המידע שלכם לכרטיס ביקור, תוכלו לנסות לאזן אותו בכמה צבעים בסיסיים בגב כרטיס הביקור.

ישנם גורמים רבים הממלאים תפקיד בקביעת הגופן הטוב ביותר לכרטיס הביקור שלך

כולל גודל הגופן, הצבע והרקע וסוג העבודה הטיפוגרפית שאתה מכניס. לדוגמה, אם נתת את לקוח עיצוב אתרים כרטיס ביקור, זה ייראה כך: ישנם בשוק גופנים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם בכרטיסי ביקור.

אם אתה יותר מסוג יצירתי

אתה יכול ליצור כרטיס ביקור מאפס עם תבנית ריקה. אם כבר תכננת את כרטיסי הביקור שלך, כדאי לך לבחור תבנית שתואמת את הפריסה שלך מבלי להשתמש בתבניות. אתה יכול לשקול גדלים וצורות ייחודיים שייבדלו אותם מהחבילה, כגון לוגו או ערכת צבעים ייחודית.

בעזרת תבניות כרטיסי ביקור שמגיעות עם דפי Word או מעבד התמלילים של אפל, תוכלו ליצור ולהדפיס כרטיסי ביקור בעלות נמוכה עם לוגו חדש.

אם אינך מעצב מקצועי

מומלץ להשתמש בתבניות של כרטיסי ביקור בכדי להבטיח שלכרטיסי הביקור שלך מראה מאוזן ומקצועי. אתה יכול גם להעלות עיצובים משלך ולהוסיף תמונות כדי להבטיח שכרטיסי הביקור שלך נראים ייחודיים ובולטים כמו FedEx. צור כרטיס ביקור מותאם אישית המייצג את העסק הייחודי שלך באמצעות Vistaprint על ידי בחירת תבנית הרלוונטית לעסק שלך. אם אתה משתמש בשירות עיצוב כרטיסי ביקור שלנו, תוכל לעבוד עם מעצבים גרפיים מקצועיים כדי ליצור כרטיסי ביקור אולטימטיביים.

עכשיו

כשתדע להכין כרטיסי ביקור משלך, הגיע הזמן להחליט היכן ואיך אתה מתכוון להדפיס את הכרטיסים שלך. יש לנו הרבה תבניות לכרטיסי ביקור לבחירה כשאתה מתחיל לעצב, מה שהופך את התהליך כולו למשב רוח. שקול כיצד תבניות כרטיסי הביקור של Desygners משתמשות בצורות בגדלים וצורות שונות, מה שמקל על כרטיסי הביקור שלך להיות מקצועיים ואמנותיים כאחד. צור כרטיסי ביקור משלך עם Vistaprint בעזרת שירות המעצבים הגרפיים המקצועיים שלנו ותבניות להדפסה בחינם.

כאשר אתה טוען את תבניות כרטיסי הביקור שלך

Canva מציעה לך פריסות רבות בחינם לבחירה. בחר מתבניות ריקות או צור תבנית מאפס, או שתוכל ליצור בעצמך להכין Makemakes בכמה עריכות בלבד. ניתן לרכוש כרטיסי ביקור רבים מחותמות נייר, ורבים מהם יכללו דף בו תוכלו להוריד תבנית התואמת לנייר שרכשתם. התחל בתבניות הנהדרות של כרטיסי ביקור עם תבניות הדפסה בחינם ושירות המעצבים הגרפיים המקצועיים שלנו.

אם העסק הקטן שלך מוכן לחרוג מכרטיסי ביקור פשוטים שניתן ליצור ב- Word, עליך להשתמש ב- InDesign או ב- Photoshop כדי ליצור כרטיס ביקור משלך.

אם מתחשק לך ויש לך את הכלים לעשות את זה

יש הרבה תבניות כרטיסי ביקור מקוונים בחינם שבהן תוכל להשתמש בכדי ליצור כרטיסים משלך פיזית. PsPrint ידריך אותך בתהליך הכנת כרטיסי הביקור תוך מספר דקות באתר האינטרנט שלהם. יש לך תבנית נאה למראה עבור כל ענף שיכול לשמש בסיס ליצירת כרטיסי הביקור שלך. הוא מגיע עם תבניות תוכנה נוספות בהן תוכלו להשתמש בנוסף למלאי הכרטיסים, שתוכנן במיוחד לשימוש בכרטיסי ביקור.