מאמני כושר לאימון TRX

למה TRX?

TRX היא מערכת אימון מתלים המאפשרת לך להתאמן עם משקל הגוף שלך. זה אומר שאתה יכול להשתמש בו בבית או בחדר במלון, וזה מושלם למטיילים. יש לזה גם את היתרונות של אימון גוף מלא ויכולת להתבצע בכל מקום.

ה-TRX Suspension Trainer הומצא על ידי רנדי הטריק בשנת 1997 כדרך קלה עבור אנשים להיכנס לכושר מבלי ללכת לחדר כושר. המטרה שלו הייתה להפוך את הכושר לנגיש וזמין יותר עבור כולם, והוא הצליח!

TRX Suspension Trainer הוא מערכת רצועות המעוגנות בנקודה אחת אך ניתנות לתלייה מכל נקודה אחרת. זה בעצם כמו שיש לך ציוד כושר אישי משלך שאתה יכול לקחת איתך לכל מקום!

מהו אימון TRX ומדוע הוא פופולרי?

TRX, או Total Resistance Exercise, היא מערכת אימון מתלים שנוצרה על ידי חיל הים האמריקאי.

מערכת TRX מאפשרת לבצע מגוון תרגילים בשימוש בציוד אחד. רצועות ה-TRX מעוגנות לנקודה גבוהה ולאחר מכן המשתמש נאחז ברצועות ומבצע מהלכים שעובדים על כל קבוצות השרירים העיקריות.

אימוני TRX פופולריים מכיוון שניתן לבצע אותם בכל מקום, אינם דורשים שום ציוד מלבד מה שמגיע עם המערכת, וניתן לבצע אותם בכל עת.

אימון TRX הוא צורה פופולרית של אימון כושר המשתמש ברצועות מתלה כדי ליצור אימון מאתגר. הרצועות מורכבות משתי חתיכות ארוכות של רצועות ניילון, פוליאסטר או כותנה. קצה אחד מעוגן בדרך כלל לנקודת עיגון גבוהה והקצה השני מאובטח סביב המותניים של המשתמש.

אימון TRX נמצא בשימוש על ידי ספורטאים מקצועיים, אנשי צבא וקציני אכיפת חוק במשך שנים. עכשיו זה הופך פופולרי בקרב אנשים שרוצים אימון אינטנסיבי בבית או במשרד שלהם.

אימוני TRX יכולים להתבצע בכל מקום מכיוון שהוא אינו דורש שום ציוד מלבד רצועות ה-TRX עצמן. הוא מספק אימון אינטנסיבי לכל הגוף שמחזק את הליבה, הזרועות, הגב, הכתפיים והרגליים תוך שיפור שיווי המשקל והקואורדינציה שלך בו זמנית.

האם TRX הוא האימון המתאים לך?

TRX היא מערכת אימון מתלים המאפשרת לבצע תרגילי משקל גוף. הוא משתמש במשקל הגוף ובכוח המשיכה שלך כדי לספק התנגדות.

TRX מושלם לכל מי שרוצה להיכנס לכושר מבלי ללכת לחדר כושר.

צורת פעילות גופנית זו יכולה להתבצע בכל מקום ובכל זמן, כל עוד יש לך גישה למאמן TRX מתלים. אתה יכול אפילו לעשות את זה בזמן נסיעה או נסיעה ברכבת או באוטובוס!

אימון TRX לא רק יעזור לך לרדת במשקל, אלא גם ישפר את שיווי המשקל והיציבות שלך בתהליך.

TRX היא מערכת אימון מתלים המשתמשת במשקל הגוף לבניית כוח ויציבות. הוא נוצר על ידי Navy SEAL ונמצא בשימוש בצבא במשך שנים.
למידע נוסף אודות מאמני כושר אישיים ומאמני כושר לאימון TRX באפשרותך לגלוש לאתר kalifit.co.il

סוגי האימונים הנפוצים ביותר הם תרגילי משקל גוף, משקולת או משקולת. ניתן להשתמש ב-TRX בכל אחד מהאימונים הללו כדי לשפר את שגרת האימון שלך.

ישנם יתרונות רבים הנלווים לאימון TRX, כולל גמישות מוגברת, כוח הליבה, שיווי משקל וטווחי תנועה. החסרונות של אימון מסוג זה כוללים את הצורך בנקודת עיגון (קיר) או חפץ אחר להצמדת הרצועות אליו; זה לא אידיאלי עבור אלה עם בעיות גב או שיש להם פציעה; וזה לא קל לעשות בבית בלי לרכוש ציוד.

מציאת מאמן TRX באזור שלך עם הטיפים האלה

TRX הוא אימון שכולו שיווי משקל, יציבות וכוח. זהו אימון גוף מלא שניתן לעשות בכל מקום מכיוון שרצועות ה-TRX קלות משקל וניידות.

מערכת ה-TRX יכולה לשמש כמעט לכל מטרה: הורדת שומן, בניית שרירים, הרמת כוח, אימון קרוס, התניה לספורט – אתה שם את זה!

ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצה למצוא מאמן TRX באזור שלך.

הסיבה הראשונה היא עלות. הסיבה השנייה היא נוחות. הסיבה השלישית היא לקבל תשומת לב אישית ממומחה שהוכשר לעזור לך להגיע ליעדים שלך. והסיבה הרביעית? כדי לקבל תמיכה מהקהילה של אנשים אחרים שמתאמנים איתך באותו זמן!

מהם תרגילי הניידות הטובים ביותר בבית עם רצועות ה-TRX שלך?

רצועות TRX הן כלי נפלא להיכנס לכושר ולהישאר בכושר. אבל מהם תרגילי ה-TRX הטובים ביותר לבית?

להלן, ריכזנו רשימה של תרגילי TRX היעילים ביותר לבית. צירפנו גם סרטונים עם הוראות כיצד לעשות אותם.

1) שכיבות סמיכה:

עמוד עם כפות הרגליים ביחד והידיים על ידיות TRX, כפות הידיים פונות כלפי מטה. הוצא את הרגליים החוצה ברוחב של 2-3 מטרים מרוחב הכתפיים. הישען קדימה על הירכיים, תוך שמירה על גב ישר והדוק. שמור על גופך בקו ישר, כופף את המרפקים להורדת החזה לכיוון הקרקע עד שהם ממש מתחת לרצפה (או הכי נמוך שאתה יכול לרדת בלי לעגל את עמוד השדרה). השהה לרגע ולאחר מכן לחץ למעלה לעמדת ההתחלה. חזור על 10 פעמים או יותר עבור סט אחד; לבצע 3 סטים בסך הכל.

2) דדליפט רגל בודדת:

עמוד עם רגל אחת בלולאה בקצה הרצועה, רגל שנייה חופשית וממוקמת מעט