מה יכול להבדיל אותם מהמתחרים שלכם?

כאשר אנו מדברים על הבחנה בין יזמים למתחרים, אחת השאלות הנפוצות ביותר ליזמים היא כיצד ניתן להבחין כאשר יש יותר מדי קווי דמיון שאי אפשר להימנע מהם. זהה מה עליך לעשות כדי להפיק את המרב מהמוצר או מהשירות שלך. זה הדבר הפשוט והבסיסי ביותר שיכול לעזור לך להפריד את המותג שלך מהמתחרים שלך.

כאשר אתה מעריך את הדרך הטובה ביותר לנצח את התחרות שלך

אתה יכול להגדיר את המותג שלך, להציע הצעת ערך ייחודית ולעמוד מול התחרות. האחת היא אסטרטגיה רחבה יותר, בה אתה מנסה להתבלט בענף שלך ולהתבלט מול המתחרים שלך. נתחיל בתוספת של 1% ואז נראה כיצד הם יכולים להיות שונים על ידי התמקדות במה שמתחרים אחרים עושים ומה הם לא עושים.

מצא כמה דרכים שאתה יכול להדגיש את מה שמבדיל אותך מהמתחרים שלך וליישם את התוכנית שלך

זה כולל פתרון בעיות לקוחות, גם אם הפתרונות שלהם שונים באופן משמעותי משלך, אך הם עדיין המתחרים שלך. כדי להבדיל את העסק שלך מהמתחרים, אתה יכול להשתמש בעסק שלך בצורה חסכונית על ידי בדיקה אם הוא מציע את אותו מוצר במחיר נמוך יותר.

אם אתה אוהב את התחרות שלך אך עדיין מתקשה להגיע לבידול משלך

בחר שלושה מתחרים וקרא את הדירוגים שלהם. שאל את עצמך מדוע קנית מוצר זה, אילו מוצרים מתחרים לדעתך שונים ומה אתה רוצה. אם המוצר שלך דומה למתחרים שלך, איך אתה יכול להגדיר איכויות מובחנות שמקשות עליהם לשכפל? אם היית יכול לעשות את כל זה כחותר סטנד אפ, מה עוד אתה צריך לעשות מאשר לחבב את התחרות?

אסטרטגיית הבידול שלך יכולה להתחיל באלמנטים של המותג שלך שכבר שונים ממה שהמתחרים שלך מציעים.

תסתכל איך המתחרים שלך עושים עסקים

איך הם מתייחסים ללקוחות שלהם ומספקים את השירותים שלהם, ובדוק איפה יש מקום לשיפור. על ידי פיתוח קשר אמיתי עם הלקוחות שלך, אתה בולט ומתבלט מול המתחרים. אם אתה נוהג באסטרטגיה זו, תגדיר טוב יותר את המותג שלך עבור הלקוחות שלך והכי חשוב, תתחיל לבדל את עצמך מהם. אתה יכול לראות מה מתאים לך ולשפר אותו כדי שתוכל להמשיך ולשפר אותו בזמן שאתה מבדל את עצמך מהתחרות כך שהוא לא יכול.

נאמנות לקוחות לא רק עוזרת לך להגדיל את רווחי החברה שלך

אלא גם עוזרת לך לבדל את עצמך מהמתחרים שלך על ידי בניית מוצר או שירות ייחודיים. אם אין הרבה שמבדיל את המוצר שלך ממתחרה, הבדל בין החברה לא יעזור לך לבנות את המותג שלך. יכול להיות שיש לך את מה שהמתחרה שלך מציע, אך יהיה לך קשה מאוד להסביר ללקוחותיך את ההבדל.

חוסר בידול יכול להביא אותך למלחמת מחירים מול המתחרים שלך ולמנוע מהמוצר שלך להוסיף ערך לעסק שלך

אם המתחרה הגדול ביותר שלך מכה אותך במחיר, עליך למקד את אסטרטגיית ההתמיינות שלך במה ששונה במותג ובמוצר שלך, ומדוע הקהל שלך צריך לקנות ממך ולא מהמתחרה שלך. יתכן שלא תמצאו דרך לבדל את עצמכם כמותג אלא אם כן הדבר כרוך בשינוי קיצוני של האסטרטגיה.

במילים אחרות

תן לשוק היעד שלך לדעת איך אתה הולך ללכת עוד קילומטר באופן שהמתחרים שלך לא יהיו. השתמש בתכונות שהופכות אותך לטוב יותר מהמתחרים שלך בשיווק שלך כדי להיות בלתי נשכח ולהתבלט מהקהל. שקול מה אתה יכול לשנות לגבי עצמך על ידי עיצוב כדי להתבלט מול המתחרים.

במה אסטרטגיית חוויית הלקוח שלך שונה מזו שאתה חווה בהתמודדות עם המתחרים שלך? כדי להבין אילו הבדלים הם החשובים ביותר עבורך, שוחח עם לקוחותיך ושאל אותם מדוע בחרו במוצר שלך על פני המתחרים שלך.

התשובה הפשוטה ביותר תהיה שאסטרטגיית הבידול שלך משקפת את הדברים המבדילים אותך מהמתחרים הדומים שלך בשוק

אסטרטגיית השיווק שלך לא צריכה להדגיש מה דומה למתחרים שלך, אלא את האופן שבו אתה נבדל ומה דומה להם. אם אתה מחפש דרכים לחקות את המתחרים שלך, תמצא דרך להבדיל את העסק שלך ולתת לאנשים סיבה לבחור בך.

אם אתה מזהה את המתחרים שלך שנמצאים בתחרות ישירה עם החברה שלך

תרצה להתחיל עם המוצר שלך. בואו נתחיל בדרך בה נוכל לזהות מתחרים: נתחיל מהאזור בו יש לנו סוג של תחרות. התבונן בשוק המוצרים שלך והעריך עם אילו חברות אחרות היית מתחרה.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של מה יכול להבדיל אותם מהמתחרים שלכם? ניתן לבדוק ב- websteps.co.il

זה יכול להיות קל למצוא כמה נקודות בידול בין המתחרים שלך, אבל זה לא אומר שהם בעלי ערך. אם אתה מנסה להבדיל בין מחירים, אתה מתאים את המתחרים שלך למה שאתה עושה ונפל בחזרה למלכודת הסחורה.