מה נהוג לאכול בתקופת ההיריון

תזונה בריאה במהלך ההריון היא אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות עבורכם ועבור תינוקכם. במהלך ההריון, אכילה טובה יכולה להיות כל כך מפחידה מסיבות כה רבות, אך רשימה זו של חטיפי הריון בריאים תעזור לך להאכיל את גופך גם אם אינך מרגיש טוב. בחר מתוך חמש קבוצות המזון הללו מבחר רחב של מאכלים בריאים כדי להבטיח שתענה על צרכיו התזונתיים של תינוקך. תשכח מהכמות המדויקת של חלבון ופחמימות שאתה צריך לאכול מדי יום תלוי במספר גורמים, כולל הבריאות שלך במהלך ההריון והתפתחות התינוקות שלך.

אם את רוצה ללמוד עוד על תזונה בריאה במהלך ההריון

הורד את המדריך שלנו לתזונה להריון. למידע נוסף על בטיחות המזון בהריון, עיין ברשימת הביקורת שלנו על מזונות שכדאי להימנע מהם במהלך הריון P. יתכן שתצטרך לדבר עם הרופא שלך ולגלות אילו מאכלים טובים לאכול וממה להימנע במהלך ההריון. תחת אכילה בריאה לנשים בהריון, תוכלו למצוא מידע נוסף, כולל רשימת המזונות הטובים והגרועים ביותר עבורכם ועבור תינוקכם, כמו גם גודל המנות ומידע על תזונה לכל אחד.

רוב המאכלים בטוחים לאכילה במהלך ההריון

אך עליכם להיזהר ולהימנע ממזונות מסוימים. במהלך השליש הראשון, תמשיכו לאכול את אותה כמות אוכל כמו לפני ההריון. התמקדו באיכות המזון על ידי חשיבה על מזונות מלאים ועיבודם מינימלי כדי לענות על צרכי התזונה המוגברים שלכם. כשמדובר במזונות הטובים ביותר לאכול במהלך ההריון, נסה להגיע לבחירתך, שכולה חומרים מזינים בכמה פתיות. זה כולל כיצד לבחור מגוון מזונות בריאים, לשמור על בטיחות ולשמור על עלייה בריאה במשקל במהלך ההריון. זכור כי תזונה מאוזנת היא הדרך הטובה ביותר להשיג את כל הויטמינים והמינרלים הדרושים להריון בריא ולתינוק. תכשירים איכותיים לפני הלידה יכולים להעניק לך ולתינוקך את האוכל שאתה זקוק לו. לכו עם המאכלים הבריאים שאתם אוכלים כדי להשיג את התזונה הנוספת שהתינוק זקוק לה במהלך ההריון.
כדי לקרוא עוד בנושא של מה נהוג לאכול בתקופת ההיריון כדאי לבדוק כאן: 9months.co.il

בממוצע, אתה צריך לאכול 5-6 פעמים ביום לאורך כל ההריון. רק חטיף הוא כל מה שאתה צריך לאכול כל יום במהלך השליש השני להריון! במהלך ההריון, אכלו מגוון מזונות העונים על צרכיכם, כמו פירות, ירקות, דגנים מלאים, אגוזים, זרעים וקטניות.

אתה לא פתאום צריך להכפיל את הקלוריות כשאתה אוכל שתיים כי אתה מצפה שזה יהיה מיתוס! חשוב להשיג את החומרים המזינים שגופך זקוק לה במהלך ההריון

אך עליך לדעת מאילו מאכלים להימנע במהלך ההריון. לכן כשאתה בהריון, חשוב להגדיל את כמות המזון שאתה אוכל לחומרים מזינים. עליכם להיות בעלי יכולת לאכול מספיק מחומרי המזון הנכונים בכדי לשמור על גופכם בצורה חלקה כדי שהתינוק שלכם יוכל להתפתח כראוי.

נשים בהריון חייבות לאכול לפחות שלוש מנות פרי וירקות ביום, וכמות הפירות המומלצת לנשים בהריון בארצות הברית היא שלוש מנות ביום לפחות. מומלץ שאישה בהריון תאכל 4 מנות פרי ביום ו -2 מנות ירקות ואגוזים ביום.

מנה אחת בלבד של תאי ביצה מכסה את דרישות החלבון הנוספות להן נשים זקוקות במהלך ההריון. אתה יכול ליהנות מאוד בבדיקת מבחר עשיר של מזונות לוויטמינים טרום לידתי המספקים את כל חומרי המזון הנוספים שאתה זקוק להם.

תפריט הדוגמאות הבא נותן לך מושג על מה אישה בהריון צריכה לאכול בניגריה בשבועות הראשונים להריונה

מזון טוב במהלך ההריון צריך לכלול הרבה פירות, ירקות, דגנים מלאים, אגוזים, זרעים, קטניות וירקות. עם רשימה טובה של המזונות הטובים ביותר להריון באפריקה ובניגריה, יהיה קל יותר לפתח תזונה מתאימה.

נשים בהריון צריכות לאכול כרצונן וליהנות ממזון טרי שטוף כמו פירות טריים

ירקות, דגנים מלאים, אגוזים, זרעים, קטניות וירקות. אישה בהריון אחראית על צריכת המזון שלה ועל התזונה הנכונה של הצעירים שהיא נושאת, ולכן עליה לאכול כרצונה.

תזונה בריאה המספקת לעובר המתפתח את החומרים המזינים הדרושים מגדילה את הסיכויים להריון בריא

נשים בהריון צריכות ליטול ויטמינים לפני הלידה מדי יום בכדי להשיג חומרים מזינים שקשה להשיג מהמזון בלבד. מומלץ לנשים בהריון לצרוך שתי מנות מוצרי חלב ביום בכדי לענות על צרכיהם התזונתיים. הארגון ממליץ גם לפסטור את כל מוצרי החלב הנצרכים במהלך ההריון וכי נשים יישארו פעילות במהלך ההריון כדי למנוע עלייה מוגזמת במשקל.

העובר המתפתח קטן והגוף זקוק לקלוריות נוספות

כדי לתמוך בתינוק. השגת כמות המשקל הנכונה במהלך ההריון באמצעות תזונה מאוזנת היא מכרעת עבור תינוקך בכדי לקבל את החומרים המזינים הדרושים לך ולצמוח בריאים. אם אתם אוכלים טוב ועוקבים אחר הנחיות התזונה והעלייה במשקל של הרופא שלכם, יהיה לכם הריון בריא יותר ותינוק, על פי ארגון הבריאות העולמי.