פתרון קירור לאירוע בגינה

כשאנחנו נכנסים לעונה הקרה הקריטית בקיץ, כדאי לך לברר אודות מוצרים שיכולים לעזור לך לפתור את בעיות הקירור שלך. בין אם מתקינים מיזוג אוויר נייד באוהל שלכם לחתונה ובין אם נותנים מענה לחימום למסיבה בחוץ, צוות המומחים של Portable Air יכול לספק תוצאות. קירור וביצועים מקצועיים יכולים לעזור לכם להחליט אם להתקין מזגן או מקרר או גנרטור.

תופתעו עד כמה המוצרים שלנו יעילים להפליא בקירור האוויר במהלך אירועים בחיק הטבע

המבחר המוביל בתעשייה שלנו כולל אפשרויות החל מאווררי ערפל קטנים ועד מזגני XL, מזגנים ניידים ועוד. אנו מקלים על קירור האירועים שלך מכיוון שמערכות קירור ניידות ערפול מבטיחות לך ולאורחים שלך להרגיש בנוח. מאווררי עמידה מתנדנדים – המיועדים לשימוש חיצוני – זמינים בכל חנות DIY, ומאווררי תקרה זמינים עבור טרסות מקורות. גם אוהדי אגרוף רגילים יכולים לחולל הבדל גדול ביום חם, אך אוהדי ערפל קלים להתקנה וזולים מספיק ליישומים שונים, כולל אתרים מסחריים ואירועי ספורט.

מערכות ערפול מתקדמות מהוות זה מכבר משאב מוערך לפתרונות קירור בחוץ לאירועים בגינה ובחוץ

אם אתם מתכננים אירוע בחוץ ומצפים לטמפרטורות חמות, האתר שלכם הוא מקום מצוין למצוא את פיתרון הקירור הדרוש לכם באופן מקומי ובמחירים נוחים. גם אם המקום שלכם אינו מגודר והמזגן הוא מעבר לתקציב שלכם, מערכת קירור חיצונית יכולה להיות פיתרון הכרחי.
למידע נוסף על פתרון קירור לאירוע בגינה מומלץ לגשת לאתר idans.co.il

אנו מציעים מגוון פתרונות לחימום וקירור מרקיזים וממליצים לכם לקחת בחשבון את העונה

הגודל והמיקום של האירוע שלכם. הכנסת מערכת קירור פרטנית יכולה להיות בדיוק הדבר עבור הקבוצה שלך. ניתן להשתמש בהם בכל עונות השנה ובטמפרטורות שונות, וניתן להשתמש בהם בכל עונות השנה, מה שהופך אותם לאידיאליים לאירועים בחיק הטבע.

מקררי אוויר יכולים להיות בכל מקום

תלוי ברעש ובמגבלות החלל, ויכולים לספק אפקט קירור של עד מעלה פרנהייט. לפעמים קירור החצר במים יכול לעשות את העבודה, אך זוהי רק המוצא האחרון. קירור אידוי מאפשר קירור בכל מקום בעולם, אם כי הוא יעיל ביותר באקלים יבש יותר כמו דרום מערב.

אם יש לכם מרפסת מקורה

זו התחלה טובה, אך אם אתם מארחים אירוע שתוכלו להכניס בנוחות למרחב המגורים החיצוני שלכם, תצטרכו לספק צל במקום אחר כדי להגן על האורחים שלכם מפני השמש. . סוכך קבוע הוא אופציה, אם כי אין צורך להתקין אותו לפני הפגישה הבאה, שכן יש לו אפקט קירור של עד מעלה פרנהייט.

אם האירוע שלך יתקיים בתוך הבית, שנה את הנוסחה הזו, אך ככלל אצבע, תכנן לפחות פרנהייט במעלה אחת של קירור בצל. כשאתם מתכננים אירוע, אל תשכחו לדאוג לנוחות האורחים שלכם על ידי בחירה מבין אפשרויות הקירור הרבות באתר זה.

מערכת הערפל הסטנדרטית עובדת היטב

כדי לקרר אזורים חיצוניים מסוימים, אך מרבית הפתרונות החיצוניים הם סוג של מקרר אידוי שצריך לחבר לשקע חשמל ויש לו סוללה. מאווררי ערפל ניידים יכולים להיות יעילים במיוחד, אך הם זקוקים להכנת מים, ואין כל ערובה שהם יורידו את הטמפרטורה ב 17EC ומעלה. באמצעות מאוורר ערפילי, הטמפרטורות יורדות עד 17 שניות יותר והן אופציה נהדרת לאירועי חוצות כמו חתונות, פסטיבלים או אירועים אחרים.

למאוורר הערפל של Power Breezer יש שטח קירור של עד 3000 מ"ר ומקרר את החדר בלי להרטיב את האורחים. היחידה העצמאית פועלת כמו מאוורר אידוי ומשמשת בדרך כלל בחממות קטנות ועומדות על הפרק.

זה מאפשר לשמש לזרוח בחדר עם קירות מוצקים ויוצר אזור מוצל נוסף בו האורחים יכולים להתערבב ולבדר בחוץ

גמישות מסוג זה תהיה אטרקטיבית והיא גם אופציה נהדרת עבור אנשים הזקוקים לאופציית קירור שהם יכולים לקנות באותו יום ולהתחיל ליהנות ממנה מייד. למרות שהמיסטר מאוד משתלם ומציע ערפל קירור נעים, אין אפשרות להזכיר זאת.

אם אין לך מקום למטוס מתנפח, יש אפשרויות אחרות, כולל מאוורר ערפל, מחנאות או מטוס אווירי. תחנות קירור מורכבות ממפתחי אוויר, בהם האורחים יכולים לערפל, להתרועע, להתקרר וליהנות מהחתונה.

מפעילים מצאו כי אחת מאפשרויות הקירור החיצוניות הפופולריות ביותר לאירועי חוץ

היא אוהד ערפל. בחדרים סגורים מצנני אידוי ומיזוג אוויר נייד מספקים קירור ונוחות לאורחים. מכשירים אלה יכולים להיות גם אפשרות טובה לקרר אירוע בחוץ בשטח פתוח, כמו למשל אזור פיקניק.