איך לקבוע פגישה בצורה נכונה

ישנם דברים מסוימים שכדאי ואין לעשות כאשר כותבים מכתב לביטול המנוי, אך ישנם גם וודאויות שאינך יכול ולא צריך לעשות בעת כתיבת אותו. אנשים רבים רואים בפגישות לא יותר משיחת טלפון או מכתב המלצה של חבר או בן משפחה. מכתב רשמי מודיע להם כי אתם דואגים להם והיא אחת הדרכים המקצועיות ביותר לבטל את הפגישה, דבר הכרחי אם אתם מבטלים עבודה – פגישה נלווית. כתיבת מכתב רשמי היא "הדרך המקצועית ביותר" לבטל פגישות מכיוון שהיא כוללת הודעה בכתב והפניה.

אם אתה שולח מכתב ביטול רישום מרושל או שאינך בטוח כיצד לעצב אותו, תבנית זו עוזרת לך להבטיח שהפגישות שלך עשויות להיות המקצועיות והנקיות ביותר – ולראות.

לספר ללקוחות שלך בדיוק מה קורה כשמגיעים לשם הוא המפתח לפגישה איתנה. זכרו שלכל אחד מהסטייליסטים שלנו היו מאות לקוחות, ולכן פגישה שהוזמנה כהלכה מתקבלת לא רע, אלא גם מוצלחת מאוד.
כדי לקרוא עוד בנושא של איך לקבוע פגישה בצורה נכונה כדאי לגשת לאתר meetings.co.il

כאשר אתה קובע פגישה או כותב למישהו שאינך מכיר

דאג לספק מידע רקע וסיבה לפגישה שלך. חשוב לא פחות לקבוע פגישה עם מישהו שאתה כבר מכיר ולקבל תשובה. בקש את הזמן שייקח לך הפגישה ואת זמן ההמתנה שאתה צריך לצפות לפני הפגישה. אם אינך בטוח כמה זמן אתה זקוק, הגדר שעת סיום מסוימת בצורה של שיחת טלפון.

אם אתה מקבל עיכוב מסוים במשך כל התרגול שלך, אתה אמור לראות בממוצע כשליש מכל הפגישות הזמינות בתרגול שלך.

אם אתה מלהטט ביומני נייר

מבצע שיחות טלפון לפי שעה ומקווה שהפגישות שלך מאויתות נכון, שקול לעשות עסקים. אם לקוח צריך למלא טופס רישום רפואי חדש לפני פגישתו הראשונה, הגיע הזמן לעשות זאת. הגדר את המידע הסטנדרטי הרצוי לתזמון סטודנטים, צוות המשתתף בפגישות או הקלדה – בסדרת פגישות (אחרי הכל, זו 2020). אם יש לך לוח זמנים ממש לא סדיר, עם ערכות נושא המותאמות לחזרה, השימוש בקטגוריה זו יהיה דרך נהדרת ליצור סדרה של תאריכים והפעלות קשורים. אנו ממליצים להשתמש בכלים דיגיטליים או עזרה טלפונית כדי למלא את הטופס ולבדוק אותו – לפני שתגיע לפגישה שלך. אם תתקשר אלינו דרך MyChart לפגישה, מנהל הפגישות שלנו ייתן לך את האפשרות לקבוע פגישה תוך 30 יום. אם אינך יכול לקבוע פגישה במועד או אינך יכול לקבוע אותה בזמן, אנו מציעים לך להציב ברשימת המתנה או להעביר את הפגישה לשעה אחרת ביום. אם תתקשר או יקבע פגישות בטלפון או באופן אישי, ייצור איתך קשר גם בטלפון או בדואר אלקטרוני. אם אתה יודע שאתה לא יכול להגיע, תוכל לבטל או לדחות את הפגישה בכל עת. אנו מציעים תקופה בה תזמן מחדש את הפגישה שלך כדי להראות שאתה מעוניין. שאל אותנו אם זה זמן טוב לדון בארגון מחדש או פשוט אומר: 'אני לא יכול לקבוע את המינוי הזה. היא הזמינה את השירות שאתה רוצה לעשות, אבל אתה חושב שזה ייקח יותר זמן מהרגיל.

אם אינך בטוח מתי יש לך זמן ואינך רוצה להיות ידוע בתור מחליף זמן כרוני, תוכל לקבוע פגישה מראש. אם אתה חושש לחכות זמן רב לפגישה שלך, בקש אחד מהפגישות הראשונות שלנו ביום.

מקווה שתסתכל במהירות על תהליך אישור הפגישות שלנו ותראה אם צריך לייעל את התהליך

כדי שנוכל למקסם את היעילות במשרדנו ולראות מספר נמוך יותר של פגישות שנדחות וביטולים. יצירת פגישות מתוזמנות מרובות מאפשרת לנו לתכנן טיפולים לחולים עם מחלות שונות בצורה מהירה ויעילה יותר. אם מטופל עוזב את המשרד בלי לקבוע פגישה, אנו משתמשים במעקב הפגישות המתוכנן שלנו כדי לעקוב אחר ולתכנן טיפולים מתוכננים בהקדם האפשרי לאחר עזיבתו. כאשר נקבעו לך פגישות מרובות, יכול להיות קשה לחזות את התהליך בצורה מדויקת, ולכן לעיתים קרובות עלינו לשנות את התוכניות עבור כל פגישה כאשר ההליכים משתנים. כאשר תכניות משתנות, לעתים קרובות יעיל יותר להזין רק את התאריכים המוכנים לתכנון, במקום לשנות את התוכנית.

זכור להשתמש בטיפים שלעיל כדי לתאם את הפגישות שלך בהקדם האפשרי לאחר שעזבת את המשרד, ולא בסופו של יום.

אם אתה קובע פגישה באנגלית בטלפון

חשוב לאשר את הפגישה על ידי שליחת התאריך והשעה של הפגישה חזרה לצד השני ושאלה אם היא נכונה. כאשר אתה קובע פגישה עם מומחה או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות, רשום רשימת שאלות שעליך לשאול את פקיד הקבלה. בעת קביעת פגישה, עליך למסור לאדם את שמך ואת הסיבה לבקשתך לפגישה. ואם אתה קובע פגישות למישהו שאתה מעוניין בו, אמור לו שאתה זקוק לפגישה מיידית ושניתן לתאם אותו בהמשך השבוע.