כל מה שצריך לדעת לפני שעושים טיפול פנים

תלוי איפה יש לך פנים, אחד הצעדים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להתכונן לקראתם. כדי להכין את עורך לציפיות מציאותיות, הנה מה שאתה יודע שאסור לך לעשות לפני שתקבל את הפנים הבאות שלך.

אם אתה רוצה להתמקד בניקוי נקבוביות ובמיצוי

עדיף לתכנן את הפנים באמצע היום, אז אתה לא צריך ללכת לשום מקום. יש סיכוי טוב שטיפול פנים יימשך בין 30 דקות לשעה וחצי עד שעתיים. אם אתה עושה את זה בזמן שהוא גדול מזה, רצוי אחרי השקיעה, אתה יכול להסתיר את זה. זה הזמן ליידע את טיפולי הפנים על הדיאטה, אורח החיים והאזורים הבעייתיים שלך. הייעוץ הוא זמן טוב עבורכם לחלוק מידע זה עם המנתח הקוסמטי כמו גם בני משפחתכם, חבריכם ועמיתיו – עובדים. בבי בפעם הראשונה שאתה מקבל פנים, אז הקפד ליידע אותם אם מעולם לא היו לך פנים לפני כן.

המשך לקרוא ולקרוא

כדי ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על טיפול פנים ואיך זה גורם לך להרגיש כמו מיליון דולר. עקוב אחרינו בפייסבוק ובטוויטר כאשר אנו משתפים את כל מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מקבל פנים, כולל כמה מהטיפים הטובים ביותר שלנו לדון עם המנתח הפלסטי שלך לפני הטיפול.
כדי לקרוא עוד על כל מה שצריך לדעת לפני שעושים טיפול פנים ומחיר טיפול פנים יש לגשת לאתר isabellacosmetics.co.il

ייעוץ זה

הוא הצעד החשוב ביותר והרופא האסתטי שלך חייב לדעת את טיפוח העור הנוכחי שלך, מכיוון שמרכיבים מסוימים לטיפוח העור יכולים לרגישות את העור שלך. יש להימנע מרטינול לפני הפנים, אך עליכם להודיע לאסתטיקה באילו מוצרי טיפוח עור אתם משתמשים באופן קבוע על עורכם. הקוסמטיקאית יכולה למדוד את הרגישות שלך לחומרים מסוימים ולמוצרים המשמשים כדי לקבוע אם הם מתאימים לסוג העור הספציפי שלך או לא.

כשאתם נפגשים עם המנתח הקוסמטי או עם מומחה לטיפול בעור, אתם רוצים לקבל מושג מהן יעדי הטיפול בעור.

לפני תחילת טיפול הפנים, על הרופא שלך לבודד תחילה PRP מהדם שלך. ברטלוט רואה במיצוי את החלק החשוב ביותר בטיפול פנים, שכן זהו הצעד הראשון בטיהור עמוק.

ישנם טיפולי פנים רבים שאינם כוללים ניקוי נקבוביות

מה שאומר שעקירת פנים בהחלט תשחק תפקיד מרכזי בעסקים האסתטיים שלך. ניקוי נקבוביות הקרקפת (שרק חלק מהאנשים צריכים לספוג בצורה כזו) הוא אחד החלקים הטובים ביותר בפנים. טיפול פנים הוא דרך נהדרת להכיר את עורך, וזה יכול להיות גם תרגיל מצוין בהערכה העצמית. אם גם אתם חובבי פנים ורוצים לדעת את היתרונות של כל צעד בפנים, מאמר זה יעזור לכם.

אם ספא זמין עבורך לקבל פנים

וודא שאתה בטוח אצל המנתח הפלסטי במהלך הפגישה. טיפולי פנים יכולים להיות חוויה מרגיעה, בתנאי שהם מבוצעים על ידי קוסמטיקאית מורשית. תשכחו מטיפול הפנים וצאו ישר למרכז הבריאות המקומי שלכם לעיסוי גוף מלא או פנים. לאחר שתבין היטב את עורך ואת יעדי טיפוח העור שלך, תוכל להמליץ על סוג הטיפול הטוב ביותר עבורך. לפני שאתה מזמין פנים, איש המקצוע שמבצע אותו צריך לדון איתך בהרחבה. אם אתה מרגיש לא בנוח עם המוצרים שאתה הולך להשתמש בהם, מומחים מסכימים שמומלץ לבקש ממנתח פלסטי שלך המלצות לגבי מה עליך למרוח על הפנים שלך לפני שהם מוכנים לבצע את הטיפול. אתה רוצה לדעת מהם שלושת החששות החשובים ביותר שלך ב- skINCare כדי שתוכל לטפל בהם לפני שתתאים אישית את טיפולי הפנים שלך.

אתה יודע אם שעוות פנים מתאימה לך או לא, אבל לכל טיפול פנים, במיוחד כזה שכולל אזמל, אתה צריך לשמוע את היתרונות והחסרונות כדי לראות אם דרמפליין הוא העור המתאים לעור שלך.

עקירות פנים הפכו פופולריות מאוד ורוב טיפולי הפנים אינם זולים

ולכן הכנתן תעזור לך להפיק את המרב מטיפול העור שלך. הידיעה למה לצפות לפני ההכנה להליך יכולה לעזור לך להתכונן, וזה לבדו יכול לגרום לחוויה נהדרת. כשאתה מגיע לספא לטיפול פנים, המנתח הפלסטי יבדוק את עורך לפני הטיפול וזה לבדו לא יגרום לבעיות.

למרות שאתה לא צריך לעשות הרבה

כדי להתכונן לפנים, יש כמה מוצרים שאתה צריך לשים בצד לפני שאתה פוגש את המנתח הפלסטי שלך. בספא Exate אנו רוצים לדעת במה אתה משתמש לעור שלך בבית, באיזו תדירות אתה מקבל טיפולי פנים ושואל על אלרגיות ויעדי הטיפול שלך כדי שתוכל לקבל את החוויה הטובה ביותר האפשרית. אנו מבצעים הרבה עקירות פנים וטיפולי פנים אחרים, אך איננו עושים את כולם בו זמנית, כך שאין הרבה שאנחנו יכולים לעשות בשבילך.