צילום חתונה קטנה בזול

כולם יודעים שאני אוהבת צילומי חתונה מקצועיים פנטסטיים, אבל אני מהמר שיש הרבה אנשים שחושבים שצלמי חתונות הם יקרים מדי וגובים אלפי דולרים עבור תמונות בודדות. כולם רוצים להיראות יפים בתמונות החתונה שלהם ואני לא יכול לשבת לאחור ולראות את זה קורה. האם אתה באמת צריך להוציא אלפים על צלם, או שהתעשייה נהרסת על ידי מיטב צלמי החתונות הזולים? האם כל תקציב החתונה חייב להיות מתחת לעלות הצלם כי אני מהמר שהוא?

תוכלו למצוא צלמי חתונות במחירים סבירים שהם גם מוכשרים

ידידותיים, מקצועיים וכל הדברים הטובים. עכשיו אתה זקוק לצלם שהוא לא רק מרהיב בעבודתו, אלא גם סביר בצילומי החתונה שלו. אם אתה רוצה לשלם לצלם החתונות האמיתי ביותר $ 600, הם יכולים לכסות הכל והם אפילו לא יקבלו תמונה שכדאי לראות, שלא לדבר על כל דבר.

ההבדל עם הצלמים הזולים יותר הוא שאתה צפוי לקבל תמונות שתעריך ביום חתונתך אם תבחר בצלם זול יותר. הצלמים הטובים ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך ואחת הדרכים להצדיק את מה שהם יבזבזו על החתונה היא איכות התמונות.

יש מגוון רחב

אבל אתה יכול לצפות להוציא כ 10-12% מהתקציב שלך על צילום חתונה וסרטוני וידאו. מומחים לחתונה אומרים כי עד 10% עד 12% מתקציב החתונה הכולל מושקעים בצילומים על חוטי חתונה. על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי WeddingWire, תמונות חתונה זוללות 10 עד 15% מתקציב החתונה שלך.

אם אתה רוצה להוציא פחות, למה לא לחפש צלם חתונות פחות מנוסה, אבל זו אסטרטגיה מסוכנת מכיוון שאתה לא באמת יודע איך התמונות שלך יכולות להראות.

אם אתם מתכננים את החתונה שלכם במקום שמשמש לאירוח חתונות

בקשו את הצלמים והצלמים המועדפים עליכם או המומלצים. אם אתה מכיר מישהו שמתכנן את החתונה שלו, המלץ על צלם או צלם וידיאו כדי שלא תצטרך להתבייש בחתונה שלך. ברגע שתתחיל לחקור צלמי חתונות על ידי בדיקת עבודתם וקריאת הביקורות המקוונות שלהם, תוכל לקבוע בדיוק אילו סגנונות צילום חתונה אתה הכי אוהב. גם אם חלומו של צלם חתונות הוא הרבה מעבר לתקציב שלך, אתה תוהה אם יש לך צלם שותף עליו היית ממליץ.

מדוע לא להקים מרשם מדיה לחתונה נפרד בו תוכלו להזין חלק מעלויות הצילום והווידאו שלכם לאורחים, מופעים מתנצלים וכו ', עבור עלויות צילום או וידאו?

אז כשאתה בוחר צלם

אתה לא צריך לחסוך בקביעת תקציב החתונה שלך. פשוט היכנס לגוגל או לפייסבוק ושאל את עצמך: "איך אני מוצא צלם חתונות זול ?." זו אחת השאלות הראשונות שאני שואלת את עצמי כשאני הולכת לחפש צלם לחתונה שלי. אם אשכור צלם חתונות מקצועי אמיתי, זה אולי יעלה לי קצת יותר, אבל זה שווה את זה.

זה באמת הדברים הקטנים שעושים את ההבדל

ורק צלם מקצועי אמיתי יכול לעשות את זה. צלם חתונות מקצועי יודע אילו תמונות לעשות, יודע להכין אותן ואיך ליצור קסם. גם אם טיפים אלה אינם כלולים בחבילה של הצלם, עליכם לכלול אותם בתקציב צילומי החתונה שלכם. זה משהו שאתה רוצה לכלול בתקציב שלך, גם אם זה לא כלול בחבילת צילומי החתונה.

ישנם שלושה גורמים עיקריים המשפיעים על עלות צילום החתונה ומשתנים באופן דרמטי מעיר לעיר

אם אתם מחפשים צלמי חתונות, עליכם לקרוא בעיון את המידע על חבילת הפרסים שלהם. חבילות המחירים שלך משתנות מאוד מצלם לצלם ויכולות להשפיע רבות על מחירי צלם החתונות שלך. מחיר תמונות החתונה משתנה דרמטית מעיר לעיר ומספרים שונים עובדים בדרכים שונות כדי לקבוע מיהו צלם החתונות הזול ביותר. מחירי צלמי החתונה משתנים בהתאם לשירות המבוקש, לאיכות השירות ולמספר הצלמים הזמינים.

אם אתם מחפשים צלם חתונות במחיר סביר

דאגו לבדוק מה יש לכלות וחתנים אחרים לומר על צלמי החתונות שלהם. לזוגות רבים יש תקציב קפדני, לפעמים נדרש צלם חתונה מקצועי עבור ה- PS500. כצלם תוכלו לדלג על נהלי החתונה הרגילים בכדי לחסוך בעלויות החתונה שלכם. מדוע לא לבדוק את המחיר של תא צילום לחתונה, מה שהופך אותו לאופציה הרבה יותר זולה מצילומי חתונה מסורתיים.
למידע על מגנטים לאירועים יש לגשת לאתר magnetory.co.il

אם אתה צלם חתונות שאפתן ורוצה להתחיל, יש לך הזדמנות להיות יורה שני. הייתי צלם חתונות רוב חיי והתפתחתי בזה די טוב, אבל אני עדיין לא בטוח שזו הדרך הנכונה בשבילי.