תפריט דיאטה בהריון מותאם לבדיקות דם

העצות הבאות יעזרו לך לנהל את רמת הסוכר בדם במהלך ההריון. שליטה ברמת הסוכר בדם במהלך ההריון חשובה לבריאות שלך ושל תינוקך. הגלוקוז חשוב לך ולתינוקך, אך יותר מדי גלוקוז בדם עלול לגרום לבעיות.

להריון בריא

התזונה של אדם צריכה לכלול איזון של חלבון, פחמימות ושומן. עם זאת, מזונות ומשקאות מסוימים, כמו אלכוהול וסוגים מסוימים של גבינות, עלולים להיות השפעות מזיקות על בריאותן של נשים בהריון, ובסופו של דבר, על בריאות התינוק שלהן.

בפוסט של MomJunction זה, אנו מביאים לך דוגמה לדיאטת הריון ועצות תזונתיות כלליות. להלן הנחיות תזונתיות כלליות וכיצד להשתמש בהן בעת תכנון ארוחות במהלך ההריון. כאן נספר לכם על המנות המומלצות לכל קבוצת מזון לתזונה בריאה (2).

פירות, ירקות, דגנים מלאים, מזונות חלבונים ומוצרי חלב דלי שומן או דלי שומן הם בחירות בריאות. תזונה מגוונת תעזור לכם להפיק את המרב מהמזון שלכם. הארוחות המתוכננות במהלך ההריון טובות לבריאותך ומקדמות התפתחות מהירה של העובר.

אתה יכול להתמודד עם בחילות בוקר במהלך ההריון על ידי חלוקת שלוש ארוחות ביום לחמש עד שש ארוחות קטנות יותר

כולל חטיפים. ככל שההריון שלך מתקדם, תצטרך לאכול קצת יותר, מכיוון שהצרכים התזונתיים שלך יכולים להשתנות בשלבים שונים של ההריון. אם תאכלו בערך את הכמויות המומלצות של כל קבוצת מזון, תקחו ויטמינים יומיים לפני הלידה ותעלו במשקל סביר באופן עקבי (כ-0.5 ק"ג בשבוע בשליש השני והשלישי), אתם והתינוק שלכם תאכלו טוב. …

ניתן לענות על צרכים אלו באמצעות תזונה מתוכננת ומאוזנת לנשים בהריון

תזונה אופטימלית יכולה לעזור לאדם לעמוד בדרישות הגופניות ההולכות וגוברות של ההריון ולעזור להתפתחות העובר. במהלך ההיריון, הדרישה היומית לחומרי תזונה מסוימים גבוהה יותר מאשר לנשים שאינן בהריון, ונדרש טיפול מיוחד כדי לוודא שאתה מקבל מספיק רכיבי תזונה חיוניים, לרבות חומצה פולית, יוד, סידן, ברזל, חומצות שומן אומגה 3 ו כולין. .

אכילה על פי תוכנית האכילה של סוכרת הריונית תעזור להגן על תינוקך מפני הסיבוכים הפוטנציאליים של סוכרת הריונית

הכוללים משקל לידה גבוה ולידה מוקדמת. שקול את דיאטת סוכרת הריונית כנשק הסודי שלך כדי לסייע במניעת סיבוכים במהלך ההריון והלידה. אתה והרופא או הדיאטנית שלך יכולים לשנות את תוכנית הדיאטה שלך לסוכרת הריון כך שתעבוד בשבילך.

אם פיתחתם סוכרת הריונית או סבלת מסוכרת

דיאטנית רשומה יכולה לעזור לך לתכנן את התזונה שלך. היא תדגיש צריכת מזונות מלאים וצריכת כמות קבועה של פחמימות בכל ארוחה. לאחר שאובחן כחולה בסוכרת הריונית, סביר להניח שהרופא שלך ישוחח איתך כיצד לבדוק את רמת הסוכר בדם שלך וימליץ לך לדון בתוכנית אכילה מותאמת אישית עם דיאטנית רשומה.

 

כדי לעזור לך לפתח הרגלי אכילה בריאים לכל החיים עבור ילדך. על ידי הרשמה ל-WIC לאחר לידה או הרשמה לתוכנית, תוכל לחסוך בתקציב המזון שלך ולהשתמש בכרטיס eWIC שלך כדי לקנות מזון בריא כדי לעזור לגוף שלך להתאושש מההריון.

תתבקש לספק מידע על בריאותך והרגלי התזונה שלך

תוצאות בדיקות דם ומשקל לאחר ביקור הרופא שלך לאחר לידה. תתבקש לספק לצוות WIC מידע על בריאותו והרגלי האכילה של ילדך, תוצאות בדיקות דם ומידע עדכני על משקלו וגובהו של ילדך במהלך ביקורי רופא שגרתיים. תתבקשי לספק מידע על בריאותך והרגלי האכילה שלך, תוצאות בדיקות דם (לבדיקת רמות הברזל) ונתוני משקל הריון עדכניים.
למידע נוסף אודות דיאטה מהירה ותפריט דיאטה בהריון מותאם לבדיקות דם נא לבקר באתר mkdiet.co.il

לא רק שאתה מאכיל את עצמך ושואף לשפר את הבריאות והרווחה שלך

אלא שאתה גם מספק את כל אבות המזון שהתינוק שלך צריך כדי לגדול. בנוסף, אכילת המזון המתאים לבריאות ילדכם תעזור לכם לשמור על כמה הרגלים בריאים למשך שארית חייכם. גלה את תוכניות הארוחה הפשוטות והטעימות שלנו שיעזרו לך לאכול תזונה בריאה ומאוזנת.

להלן תפריטים לדוגמה לכל ארוחה

שניתן להתאים להעדפותיך, הריון, בעיות רפואיות כגון סוכרת הריון והרגלי אכילה כלליים. כאשר מתכננים את הארוחות, שקול את המספר הכולל של מנות שאתה צריך עבור כל קבוצת מזון בכל יום. פחמימות פשוטות, כגון דגני בוקר ומזון מעובד או חטיפים.

התוכנית המותאמת אישית שלך מגדירה תקציב קלוריות יומי (מספר הקלוריות המינימלי שאתה צריך

כדי לתפקד מדי יום) ומחייבת אותך לרשום את הארוחות והפעילות הגופנית שלך בכל יום. לאחר צום (או בהתעוררות לפני ארוחת הבוקר) ושעה-שעתיים לאחר כל ארוחה. שקול גם לטייל אחרי הארוחות, מכיוון שאפילו מעט פעילות גופנית לאחר הארוחות יכולה להוריד את רמות הסוכר בדם ולעזור לך להתמודד עם סוכרת הריונית.

עלייה במשקל עלייה במשקל במהלך ההריון חשובה לבריאות תינוקך. במהלך ההריון, נפח הדם שלך מכפיל את עצמו, אז אתה צריך יותר ברזל. רמות הפולאט בדם יכולות לעלות עם מחסור בוויטמין B12.

כבד צעיר

שומני, הריון, צהבת חסימתית, מחלת כבד, סוכרת, צריכת אלכוהול, אכילת מזון שומני, מחלת כיס מרה, צמיחת עצמות, עצמות פגועות, מחלת פאג'ט, מחסור בוויטמין D CVD, מחלת כבד, אלכוהוליזם, כליות מחלה, תפקוד בלוטת התריס מיתון, הריון, אמצעי מניעה, עישון, השמנת יתר, סוכרת, גאוט, אנורקסיה נרבוזה, צריכה לאחרונה של מזונות עתירי שומן.

סימנים אלו כוללים כמויות לא תקינות של חלבון בשתן

טסיות דם נמוכות, פגיעה בתפקוד הכליות או הכבד, כאבים בבטן העליונה, נוזלים בריאות, כאבי ראש עזים או שינויים בראייה. סיבוך יכול לנבוע גם ממצב כמו הריון. סוכרת במהלך ההריון ניתנת לניהול מאוד, לרוב ללא תרופות.

מכיוון שההריון שלך נחשב לסיכון גבוה אם יש לך סוכרת הריון

הרופא המיילד שלך עשוי להפנות אותך גם למומחה בסיכון גבוה למשך שארית ההיריון", היא אומרת. Asterin-McGuin ממליצה לעדכן את הרופא שלך עם התקדמות ההריון. אתה יכול גם לשתף מידע על ביקורים אצל ילדים בריאים, כולל חיסונים ומשאבים אחרים החשובים לרווחת ילדך.

האפליקציה מבקשת ממך לרשום את קריאות לחץ הדם היומיות שלך, רמות הסוכר בדם וצריכת מים. באתר יש מדור בריאות ותזונה מיילדות והנקה עם מערכת מעקב מותאמת הממליצה על תכניות ארוחות לפי גיל, גובה, משקל לפני ההריון, רמת פעילות ושליש.

מזונות אלו עשירים בסיבים ועוזרים לשמור על רמות סוכר נמוכות יותר מדגנים מזוקקים כמו לחם לבן ואורז לבן

זה יכול להיות קשה לשלוט ברמות הסוכר בדם בבוקר מכיוון שהורמוני ההריון כל כך חזקים בתקופה זו. הורמונים אלו יכולים לגרום לרמות הסוכר בדם לעלות עוד לפני הארוחות. למזון גולמי או לא מבושל יש את אותו סיכון: זה יכול לגרום לך לחלות. ולמרות שדגים מבושלים יכולים להיות חלק בריא מתוכנית הארוחות שלך להריון, הימנעי מאלה המכילים כספית.