כמה מרוויח פורץ מנעולים?

בין אם עובד כמנעולן ביתי, מנעולן רכב או שילוב של השניים, עסק קטן עצמאי ורווחי יכול להיות רווחי. תצטרך להשקיע זמן וכסף על ציוד כגון ערכות לבחירת מנעולים והכשרת מנעולנים, אבל זה שווה את זה.

לוקח הרבה זמן ללמוד כל מקצוע

במיוחד להיות מנעולן, שלא לדבר על בניית מוניטין שיעזור לך להרוויח באמצעות פעילויות חוזרות והפניות. מנעולן הוא מקצוע מאוד מעניין, אבל לא כזה שיגרום לכם לפרוש בעוד שנה-שנתיים. אבל לפני שתוכל להרוויח כסף כמנעולן, אתה צריך לקבל הסמכה (עוד על זה עוד רגע).

אם אתה שוקל קריירה כמנעולן

טוב לדעת שאם אתה מתחיל עם משכורת ממוצעת של כמעט 17$ לשעה או משכורת שנתית של כ-35,360$ בשנה, לפי הסטטיסטיקה מאוגוסט 2017. ברור שיש אנשים שמספקים שירותי חירום וטכנאים שיכולים להרוויח כסף משמעותי נוסף אם יש לחברה מספיק עבודה שהם יכולים לעשות ואולי להכפיל את הסכום.

זה נכון במיוחד אם אתה רוצה להקים עסק משלך

לעבוד כמנעולן או יועץ עצמאי. כאשר אתה פותח את עסק המנעולן שלך תצטרך עגלת עבודה, מכונות חיתוך מפתחות, מלאי, ביטוח, חומרי שיווק מקוונים ולא מקוונים. בנוסף למעבר לבית חדש כדאי גם לקרוא למנעולן אם איבדתם את מפתחות הבית, לא מצליחים להיכנס לרכב או לבית או רוצים לשפר את האבטחה של הבית.

כאשר רוב האנשים חושבים על מנעולן

הם כנראה חושבים שהם איבדו את המפתחות שלהם או השאירו אותם במכונית שלהם. מנעולנים עובדים בדרך כלל בשעות העבודה הרגילות, אך רוב האנשים שמים לב שיש להם בעיות בבית או ברכב כשהם הולכים לעבודה. עבור שירותים בסיסיים כמו החלפת מנעול, מנעולנים גובים $40 עד $100 בתוספת $5 עד $25 לצילינדר.

חברה

תקן למנעולן הוא 10,000 דולר לחודש לחברה – רכב ומנעולן של איש אחד יכולים לנקות 40,000 עד 60,000 דולר בשנה. מנעולן מקצועי המתמחה באופן מלא בשירותי משק בית כמו התקנת מנעולים והכנת מפתחות יכול לחיות חיים נוחים, אך ברור שלא יהיה לו משכורת של מנעולן רב תכליתי עם ניסיון בתחומי מגורים, רכב ועוד.

בנוסף

ישנה אפשרות להעניק סיוע חירום למנעולנים שמוכנים ויכולים לעזור ללקוחות בכל שעה, יום ולכל תנאי, אך שירות חירום 24 שעות ביממה יכול להיות משתלם עבור חלק מהמנעולנים שכן ניתן לגבות פרמיה עבור מה שהיא בעצם עבודה "שעות נוספות".

הם מרוויחים כסף בתכנון והתקנת מנעולים וגם מרוויחים כסף על ידי פיתוח מפתחות וביצוע שירותי מנעולנות שונים. יש להם לקוחות שנכנסים למשרדים שלהם וגם מבקרים בבתים ובעסקים באופן אישי.
למידע נוסף בתחום של כמה מרוויח פורץ מנעולים? יש לבקר באתר orlock.co.il

בשנת 2011 הם למדו את העסק שלהם בעבודה ויכולים לקחת עד ארבע שנים לעבוד בתעשייה

לפי Associated Locksmiths of America, תחומי תעסוקה בשנת 2011, כשני שלישים מכלל המנעולנים ומתיקוני הכספות עבדו במגזרי החקירות והאבטחה והרוויחו בממוצע קצת יותר מ-36,000 דולר בשנה.

מנעולנים המספקים שירותים מוגבלים בקהילות קטנות נוטים פחות לקבל משכורת של מנעולן המציע חוזים להתקנה ותחזוקה של מערכות אבטחה הייטק מתאגידים גדולים

לדוגמה, מנעולן בפילדלפיה נוטה להרוויח יותר כסף מאשר מנעולן בעיירה קטנה. לדוגמה, צנרת יכולה לפרסם 99% הצלחה בפתיחת מנעולים מבלי לפגוע במנעול או בדלת.

מנעולנים שעובדים במנעולנים בבעלות או בשיתוף עם עסקים קטנים

מנעולן הוא אדם המשתמש במנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה. מנעולנים מתקנים מנעולים שבורים, מייצרים מפתחות ומתקינים מערכות אבטחה, כגון אזעקות. מנעולנים אחראים על התקנה ותחזוקה של מנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה.

במקום מפתחות משוכפלים

עדיף לבקש מהמנעולן לשכתב את המנעולים על מנת לשמור על בטיחות ביתכם למקרה שמישהו ימצא את המפתחות שלכם ויגלה היכן אתם גרים. אם המפתח נשבר במנעול, התקשר למנעולן שיוציא אותו. עם זאת, כדאי להזמין מנעולן לשפץ את המנעולים שלך כדי לוודא שאתה היחיד שיש לו גישה לבית שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח באינסטלציה

היא לתת שירות יוצא דופן ולהגיש בקשה לייעוץ עסקי. אי אפשר להכחיש שמנעולן אכן יכול להתפרנס אבל הוא עובד קשה וקשה, בעל חוש עסקי טוב, עובד הרבה מאוד זמן ויש לומר, יש לו קצת מזל עם הלקוחות שלהם. אם אתה רוצה להרוויח משכורת טובה של מנעולן זה ייקח לך הרבה מאמץ כדי להרוויח את המוניטין הזה.

אתה יכול ללמוד את המיומנויות החיוניות הללו בתוכנית שלנו לטכנולוגיית אינסטלציה ואבטחה כסטודנט תוך תשעה חודשים בלבד, ויכול גם להתמחות בכמה תחומים של נפחות תוך כדי עבודה תחת אחת מהמטריות הללו.