מחירון מעודכן ל- 2021 עבור הקפאת שומן

חדש ב- CoolSculpting Elite הוא ה- FDA – טיפול מאושר להקפאת סלקטיבי תאי שומן ולהפחתת בליטות עיקשות. מיליוני גברים ונשים מקפיאים את השומן שלהם במשך שנים כדי להפחית את שומן גופם ואת השמנתם העיקשת. ה- FDA אישר טיפול זה כטיפול היחיד להסרת שומן מ- 9 אזורי גוף שונים. אמנם גישה זו יכולה להקפיא תאי שומן נבחרים, אך כעת יש לנו תהליך שממקד למעשה לתאי השומן שברצונך לחסל.

CoolSculpting אינו מטה קסמים שמשחרר אותך באורח פלא מ- £ 50, מכיוון שהוא הורס רק חלק קטן משומן בגופך, ולא את כל הגוף. טיפולי הקפאת שומנים מכוונים ומעלים תאי שומן על ידי התגבשות בלבד, ואינם מהדקים שום צורה של עור רפוי או עודף.

העלות של CoolSculpting תלויה בדרך כלל בכמה תאי שומן אתה רוצה לטפל וכמה שומן יש לך

למידע על הקפאת השומן שלך, עיין במבצעים המיוחדים שלנו בנושא פיסול מגניב (r), או בקש ייעוץ חינם. אנו יוצרים תוכנית טיפולים המותאמת ליעדי גופך ולתקציבך, כך שהטיפול המהפכני בהקפאת שומן מתאים לך. העלות לבטן לטיפול בקירור תלויה בדרך כלל בגודל שכבת השומן בה תרצה להקפיא ובמוליך שבו אתה משתמש.
כדי לקרוא עוד בנושא של מחירון מעודכן ל- 2021 עבור הקפאת שומן והקפאת שומן מחירים מומלץ לבדוק כאן: fatoff.co.il

זה אולי נראה כמו $ 2000 זה הרבה כסף להפחתת שומן

אבל הקפאת שומן היא משהו לכל המעורבים. עלויות CoolSculpting משתנות כדי לקבוע את חלק הגוף שאליו אתה רוצה להתייחס וכמה שומן יש לך באזור זה. עם זאת לעתים קרובות שאתה זקוק לטיפול, זה יעלה את המחיר, כמו גם את הזמן שייקח לך להסיר את השומן.

מחירי CoolSculpting משתנים בהתאם לתוכנית הטיפול האישית, אך העלויות הכוללות נגרמות. מחיר הקפאת השומן מתחיל לרוב בכ- 600 $ לטיפול. שאיבת שומן עולה בסינגפור בין קצת יותר מ -2,000 דולר, ופעולה אחת יכולה לעלות עד 3,500 דולר.

האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים (ASPS) מעריכה כי התשלום הממוצע עבור טיפול ב- CoolSculpting בשנת 2017 היה 1,481 דולר

מה שהופך אותו לאחד מהפרוצדורות הקוסמטיות היקרות ביותר בארה"ב. ייתכן שהביטוח לא מכסה את העלויות, מכיוון שמדובר בהליך קוסמטי שאינו מטפל במצב בריאותי בסיסי. למרות שאולי נראה כי טיפולים בהקפאת שומן הם חלופה זולה יותר, עליך לזכור כי ניתן להגיע ליותר מפגישה אחת כדי להשיג את התוצאות הרצויות. לכן חיוני כי יינתן שיקול זהיר להימנעות מטיפול במחיר מופקע ולהשיג את התוצאות שאתה באמת רוצה. לא כל טיפולי הקפאת השומן יתאימו לך, אז בדוק תמיד האם במרכז הטיפול שלך או במרפאה שלך יש את האפשרויות הטובות ביותר עבורך מבחינת עלות הטיפול בהקפאת שומן.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על האלמנטים שמשחקים תפקיד בפרסי CoolSculpting וכיצד ניתן לחסוך כסף בפיסול קר. המשך לקרוא כדי ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על קירור ולמה אתה מצפה אם תחליט לעבור טיפול בהקפאת שומן. מעולם לא היה זמן טוב יותר לחקור את המגמות האחרונות בעולם של אובדן שומן ואיבוד שומן – טיפולי הקפאה והאפשרויות הטובות ביותר שיש.

אנחנו יודעים הרבה על הקפאת תאי שומן, אז ריכזנו אותך במדריך האולטימטיבי שלנו להקפאת תאי שומן. הקפאת שומן, המכונה טכנית קריוליפוליזה, היא הקפאת חלקים מסוימים בגוף, כולל הזרועות, הירכיים, הבטן והירכיים.

הקפאת שומן של CoolSculpting (r) איננה כירורגית לחלוטין

ובדרך כלל תוכלו לחזור לעבודה באופן מיידי ופעילות רגילה. הליכי הקפאת שומן של CoolSculateding אינם ניתוחים לחלוטין – בחינם ויכולים לחזור באופן מיידי לעבודה או לפעילות רגילה. קירור ™ שומן – הקפאת תאים, השיטה הפופולרית ביותר להקפאת תאי שומן בארה"ב, על פי המכונים הלאומיים לבריאות (NIH) והמרכזים לבקרת ומניעת מחלות (CDC). שומן SculPTing [r] מגניב – הקפאה או הקפאת שומן איננה כירורגית לחלוטין ויכולה להיות כירורגית לחלוטין למעט כמה פרוצדורות קלות.

שומן CoolSculpting – הליכי הקפאה אינם ניתוחיים לחלוטין ובדרך כלל תוכלו לחזור לעבודה באופן מיידי ולעשות פעילויות רגילות.

טוב לדעת שתוצאות CoolSculpting הן קבועות

בתנאי שהמטופל לא יגדל באופן דרמטי לאחר הטיפול. כמעט כל הליכי הקפאת השומנים בארה"ב כלולים בתכנית הטיפול שלהם, אך ישנם מטופלים שביטלו את הקפאת השומן. אם אתם נאבקים עם שומן עיקש או מנסים לרדת בשומן עם תזונה בריאה והתפתחות שרירים, קירור עשוי להיות הבחירה הטובה יותר. קירור הוא אלטרנטיבה פחות פולשנית ופחות יקרה לטיפולים אחרים, כמו ניתוח לירידה במשקל.

מכשיר הסרת השומן Yotown Freeze הוא אופציה אידיאלית אם אתם מחפשים מקפיא שומן בו ניתן להשתמש בחלקים מסוימים של הגוף. CoolSculpting, תוכלו לשנות את גופכם עם מגוון סוגים שונים של הקפאת שומן והפרדת שומן כגון קירור, הקפאה וקירור.